خبرگزاری کار ایران

فدراسیون چرا کمیته اخلاق را تشکیل نمی‌دهد؛

جباری‌زاده: نمی‌خواهیم با آبرو و حیثیت کسی بازی کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۴۸

در یک خانواده ممکن است پسر خوب و پسر بد هم باشد و یکی دکتر می‌شود و یکی دزد، اما فوتبال ما تا زمانی که اینطوری بسته اداره می‌شود خیلی سخت است که درست شود.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم هرمزگان گفت: نمی‌توانم بگویم فساد برای باشگاه ما اتفاق افتاده چون نه پیشنهادی بوده و نه صحبتی شده و نه چیزی از ما خواسته‌اند.

حسین جباری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در بحثفساد که این روزها در فوتبال ما مطرح شده نمی‌توانم بگویم چنین چیزی برای باشگاه ما اتفاق افتاده چون نه پیشنهادی بوده و نه صحبتی شده و نه چیزی از ما خواسته‌اند. در بازی ما و راه‌آهن که آقای علیپور گفته‌اند باید بگویم اگر آن ۳ امتیاز را داشتیم، سقوط نمی‌کردیم. تا حالا هم در این رابطه صحبت نکرده‌ایم و الآن که مطرح شده، ما نه به داور کار داریم و نه شکایت کردیم، اما در آن بازی بازیکن ما یعنی وحید عسگری به دلیل پارگی لب ۱۰ دقیقه بیرون از زمین بود و در همان ۱۰ دقیقه ۳ گل خوردیم.

وی افزود: داور آن بازی محسن قهرمانی بود و اجازه ورود به بازیکن ما نمی‌داد و ۱۰ دقیقه او را بیرون نگه داشت. ما نمی‌خواهیم با آبرو و حیثیت کسی بازی کنیم و الآن هم که علیپور گفته دارم توضیح می‌دهم که چه اتفاقی افتاده، ما نه بحثی روی داوری محسن قهرمانی داریم و نه مسائل دیگر و فقط مسائل را توضیح می‌دهم.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم هرمزگان در پاسخ به این سوال که آیا فوتبال ما پاک است یا نه، گفت: نمی‌توانیم بگوییم پاک پاک است و نمی‌توانیم بگوییم که ناپاک ناپاک است، در یک خانواده ممکن است پسر خوب و پسر بد هم باشد و یکی دکتر می‌شود و یکی دزد، اما فوتبال ما تا زمانی که اینطوری بسته اداره می‌شود خیلی سخت است که درست شود.

جباری‌زاده در پایان در مورد اینکه آیا ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای صلاحیت رسیدگی به پرونده فساد را دارد یا نه گفت: آن چیزی که قانون است می‌گوید کمیته اخلاق باید این کار را انجام دهد. علیپور رئیس این ستاد نیست و دبیر ستاد است و در حال تحقیق و بررسی است. فدراسیون باید توضیح دهد چرا کمیته اخلاق تشکیل نمی‌شود و در مجمع فدراسیون خواسته اعضا باید این باشد که کمیته اخلاق تشکیل شود و چیز سختی نیست و طبق قانون است و کسی نباید از تشکیل این کمیته بترسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز