خبرگزاری کار ایران

از پرسپولیس در تهران امتیاز می‌گیریم؛

ناظمی: نمی‌دانم چرا فردوسی‌پور این حرف‌ها را می‌زند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۹۷

در آستانه بازی با پرسپولیس شرایط ما خوب است و با تمام قدرت به تهران می آییم.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: در آستانه بازی با پرسپولیس شرایط ما خوب است و با تمام قدرت به تهران می آییم.

افشین ناظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در آستانه دیدار با پرسپولیس در تهران شرایطمان خوب است. بعد از بازی با استقلال صنعتی خوزستان چند روز تمرینات را تعطیل کردیم و از فردا کارمان را شروع می‌کنیم و انشاء الله بتوانیم یک بازی دوستانه هم قبل از سفر به تهران داشته باشیم تا با قدرت برای بازی با پرسپولیس به میدان بیاییم و یک بازی خوب و تماشاگرپسند انجام دهیم تا مردم لذت ببرند.

وی در مورد پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم خوبی است و مربی خیلی خوبی دارد و این روزها خوب بازی می کند ما به تهران می آییم تا از فوتبال گیلان دفاع کنیم و مثل همیشه که داماش مقابل استقلال و پرسپولیس خوب بازی می‌کرد، از فوتبال گیلان مقابل پرسپولیس دفاع کنیم.

سرمربی داماش گیلان اظهار داشت: پرسپولیس در این فصل بازیهای خانگی‌اش را تا این لحظه برده و همه در مورد این رکورد حرف می‌زنند تمام تلاش‌مان این است که دست پر و با امتیاز از تهران برگردیم. تلاش ما در تمرینات همین است و بحثرکورد و شکستن رکورد پرسپولیس نیست هر تیمی دنبال امتیاز گرفتن است و ما به خاطر خودمان و نه شکستن رکورد پرسپولیس دنبال امتیاز هستیم.

وی ادامه داد: در همه بازی‌ها برای برد به میدان می‌رویم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و انشا الله خدا کمک کند که نه تنها در این بازی بلکه در همه بازیها موفق شویم. به هرحال در فوتبال روز خوب و بد وجود دارد و سعی می‌کنیم از موقعیت‌ها بهترین استفاده را ببریم تا موفق شویم.

ناظمی در پایان و در مورد حرف‌‌های عادل فردوسی‌پور که گفته بود هر کسی که در داماش تعویض می کند، خوب تعویض می کند، گفت: نمی دانم در این رابطه چه بگویم، به هرحال این صحبت ها قدیمی شده و آقای عابدینی خیلی شفاف در این رابطه در مطبوعات و رسانه‌ها صحبت کرده اند بنده به عنوان سرمربی تیم تصمیم اول و آخر راخودم می گیرم و خودم تعویض می کنم مگر می شود من تعویض نکنم؟ اینکه چرا عادل فردوسی پور این حرف ها را می زند را من نمی دانم و از خودش بپرسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز