خبرگزاری کار ایران

همه تیم‌ها مقابل ما انگیزه دارند؛

میثاقیان: فشار روحی - روانی زیادی روی تیم پدیده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۲۸

همه تیم‌ها خیلی با انگیزه در مقابل ما ظاهر می‌شوند و این امر، شرایط بازی را برای ما سخت می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: همه تیم‌ها خیلی با انگیزه در مقابل ما ظاهر می‌شوند و این امر، شرایط بازی را برای ما سخت می‌کند.

به گزارش ایلنا، اکبر میثاقیان پس از تساوی یک بر یک تیمش در شهرآورد دیروز مقابل تیم فوتبال سیاه‌جامگان، اظهار کرد: برای برد به میدان رفته بودیم اما در اوایل بازی کار گره خورد و از حریف عقب افتادیم.

وی با بیان اینکه در این دیدار خوب بازی نکردیم، افزود: تیم جوان و دونده حریف در این بازی بسیار پر کار بود، قطعا با این بازی که در مقابل ما انجام داد خیلی راحت می‌تواند هر تیمی را شکست دهد.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد با بیان اینکه به نظر من سیاه جامگان می‌تواند یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر باشد، ادامه داد: ما نیز از بازیکنان با تجربه و معروفی بهره می‌بریم که این موضوع باعثمی‌شود تمامی حریفان بسیار با انگیزه در مقابل ما بازی کنند.

وی گفت: انگیزه بالای حریفان در برابر ما در ۳ دیدار اخیر باعثشده بازی قدری سخت شود و فشار روحی روانی زیادی بر روی تیم قرار گیرد.

میثاقیان با اشاره به دیدار بعدی تیمش در روز جمعه ۱۹ مهرماه در ورزشگاه ثامن الائمه(ع) در مقابل تیم استقلال اهواز، بیان کرد: ما در تمامی بازی‌ها برای پیروزی به زمین می‌رویم، قطعا در دیدارهای بعدی تیم بیشتر هماهنگ می شود و علاوه بر ارائه بازی‌های بهتر، شور و شعف بیشتری در مردم فوتبال دوست مشهد ایجاد خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز