خبرگزاری کار ایران

هدف ما حضور مقتدرانه در آسیا بود؛

ماجدی: استقلال حالا برای قهرمانی در لیگ می‌جنگند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۳۲

اگرچه ۹ بازیکن ما در تیم‌ملی حضور دارند اما چون در اردوها تمرینات خوبی را سپری می‌کنند، آماده به استقلال برمی‌‌گردند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال تاکید کرد که این تیم از امروز برای قهرمانی در لیگ برتر خواهد جنگید.

به گزارش ایلنا، میرشاد ماجدی در گفت‌وگو با سایت باشگاه در خصوص مسائل مختلف به صحبت پرداخت که در ادامه می‌خوانید:

*کسالت‌تان رفع شد؟
خدا را شکر بهترم و در حال حاضر مشکلی ندارم.

*پس از سه روز تعطیلی، تمرینات تیم امروز از سر گرفته شد.
به هر حال ما به این استراحت نیاز داشتیم. هفته‌های سخت و پرفشاری را سپری کردیم و همه هدف‌مان در آسیا صعود به فینال بود، اما بدشانسی آوردیم و باید استراحت می‌کردیم تا بچه‌ها بعد از چند هفته دوری از خانواده در کنار آنها باشند و با یک ریکاوری روحی و روانی دوباره در تمرینات حاضر شوند.

*استقلال در ابتدای فصل، فرصت کامل بدنسازی نداشت، به نظر می‌آید با توجه به نبود ملی‌پوشان، این بار هم فرصت کاملی در اختیار تیم برای بدنسازی کامل قرار نمی‌گیرد؟
اگرچه ۹ بازیکن ما در تیم‌ملی حضور دارند اما چون در اردوها تمرینات خوبی را سپری می‌کنند، آماده به استقلال برمی‌‌گردند. در این سو هم سایر بازیکنان تمرینات‌شان را دنبال می‌کنند تا با آمادگی خوب، لیگ را ادامه دهیم.

*با توجه به شرایط فعلی، ادامه لیگ را برای استقلال چه طور می‌بینید؟
همه هدف ما که حضور مقتدرانه در آسیا بود، ‌ اما از سر بدشانسی عملی نشد با این حال از امروز برای قهرمانی در لیگ می‌جنگیم تا امتیازات لازم را هم جمع کنیم. این ۴-۳ روز استراحتی هم که داشتیم در آمادگی روحی و روانی بچه‌ها تاثیرگذار بود تا با انگیزه‌ای بالاتر در خدمت تیم باشند.

*صحبت خاصی اگر دارید، بفرمایید؟
فقط تشکر می‌کنم از هواداران استقلال که حتی در روز تساوی استقلال هم به خوبی تیم را حمایت کردند و بعد از بازی به تشویق تیم پرداختند. امیدوارم با قهرمانی در لیگ بتوانیم حمایت آنها را پاسخگو باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز