خبرگزاری کار ایران

بازیکن خارجی پرسپولیس، کجاست؟

پیروانی: دایی تیمی را تحویل گرفته که ۱۰۰ هفته صدر جدول را ندیده بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۱۵

امیدوارم مردم امسال قهرمانی پرسپولیس را ببینید چون خوب یادگیری شده و امکانات خوبی دارند و امیدواریم قهرمان شود.

کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیمی که علی دایی تحویل گرفته ۱۰۰ هفته بود که صدر جدول را ندیده بود.

افشین پیروانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: به نظر من پرسپولیس روند خوبی دارد فراموش نکنید تیمی که علی دایی تحویل گرفته ۱۰۰ هفته صدر جدول را ندیده که این مسئله به مدیرانی برمی‌گردد که ورزشی نبودند و تیم را طوری بستند که همیشه دچار مشکل بود.

وی ادامه داد: الان پرسپولیس شرایط خوبی دارد و همین که در خانه نتیجه می‌گیرند، یک حسن است، البته پرسپولیس خارج از خانه خوب بازی می‌کند اما باید شرایط طوری شود که نتیجه هم بگیرد. پرسپولیس مقابل صبا در قم ۵-۶ موقعیت خوب را از دست داد. الان تیم در گل نخوردن خوب عمل می‌کند و باید گلزنی را هم تمرین کنند.

پیروانی همچنین در مورد عملکرد پرسپولیس در ۱۲ هفته گذشته در لیگ برتر گفت: پرسپولیس می‌توانست بهتر عمل کند اما الان هم شرایط خوب است و همین که با صدر جدول ۴ امتیاز فاصله دارد، خوب است. پرسپولیس تغییرات داشته و رفته رفته شرایط تیم بهتر می‌شود، فقط نمی‌دانم این بازیکن خارجی که قرار بود به خط هافبک پرسپولیس کمک کند، کجاست؟

وی در پایان گفت: همه تیم‌های بالای جدول مدعی قهرمانی هستند اما باید ببینیم در نیم فصل دوم چطور نتیجه‌ای می‌گیرند. پرسپولیس فاصله کمی با صدر جدول دارد و نیم فصل دوم باید امتیازات لازم را برای قهرمانی جمع کند. امیدوارم مردم امسال قهرمانی پرسپولیس را ببینید چون خوب یادگیری شده و امکانات خوبی دارند و امیدواریم قهرمان شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز