خبرگزاری کار ایران

بر ترس غلبه می‌کنیم؛

خانزاده: جو پرسپولیس سنگین است / دایی نبود در راه‌آهن می‌سوختم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۸۹

همیشه اینطور بود که مربیان خارجی به من اعتماد کردند. در میان مربیان ایرانی هم علی دایی اگر نبود شاید در همان راه‌آهن می‌سوختم و کسی هم خبردار نمی‌شد.

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس گفت: بر ترسمان غلبه کنیم، هر جایی می‌توانیم ببریم بیرون خانه و داخل خانه هم ندارد و این اتفاق در حال روی دادن است.

به گزارش ایلنا، محمدرضا خانزاده افزود: خدا را شکر می‌کنم هنوز می‌توانم در خدمت تیم ملی باشم، البته اگر هم اینطور نمی‌شد آن را تقصیر کسی نمی‌انداختم چون باید خودم طوری کار کنم که بتوانم بازی کنم و در تیم ملی باشم. البته برای من همیشه اینطور بود که مربیان خارجی به من اعتماد کردند. در میان مربیان ایرانی هم علی دایی اگر نبود شاید در همان راه‌آهن می‌سوختم و کسی هم خبردار نمی‌شد.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم بسیاری کارشناسان با من هم عقیده باشند که پرسپولیس تا پایان این فصل ملی پوشان بیشتری هم خواهد داشت. البته تیم ملی هم یک کمک همه جانبه می‌خواهد، چون زمان به ضرر ما می‌گذرد و کاری که الان می‌تواند به تیم ملی کمک کند شاید چند ماه دیگر تاثیری نداشته باشد.

خانزاده با اشاره به بازی با صبا درباره شرایط تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: صبا تیم خوبی بود ولی بچه‌های ما هم یکی از بهترین بازی‌های خودشان را انجام دادند. واقعا موقعیت‌های زیادی داشتیم. تا الان اینطور شد که یک بازی در میان برده‌ایم و خارج از خانه نبردیم اما واقعیت این است که ما خارج از خانه ضعیف‌تر از داخل خانه بازی نکردیم. ما در همان بازی با گسترش فولاد که با پیروزی همراه شد به اندازه بازی با صبا موقعیت نداشتیم ولی حالا این شرایط پیش آمده است.

مدافع ملی پوش پرسپولیس تصریح کرد: شاید یک مشکل ما این باشد که ترس از اشتباه داریم. ما اگر کارهایی که کادر فنی می‌خواهد را کامل و با آرامش انجام بدهیم این بازی‌ها را با اختلاف می‌بریم ولی شاید همین ترس از اشتباه مانع می‌شود که بعضی کارها را انجام بدهیم. خودم در بازی با استقلال می‌گفتم فقط نبازیم، چون زمین و زمان روی سر ما خراب می‌شود، در حالی که اگر اراده می‌کردیم، استقلال را می‌بردیم. به هر حال جو پرسپولیس سنگین است و نیاز به زمان است که بازیکن با این مسائل خو بگیرد و فکر می‌کنم این روند در تیم ما آغاز شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز