خبرگزاری کار ایران

رویانیان:

دایی بزرگوارانه۳۰۰میلیون تومان را پس فرستاد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۱۵

درباره مسائل مرتبط با سرمربی تیم فقط بنده اظهار نظر خواهم کرد و از زحمات آقای دایی نیز ممنونیم که توانسته اند با مدیریت و درایت فنی خود تیم پرسپولیس را در شرایط مطلوبی قرار داده و انتظارات هواداران را برآورده ساخته اند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: در جریان حکم کمیته استیناف برای سرمربی پرسپولیس نیستم اما به خاطر دارم که علی دایی بزرگوارانه ۳۰۰ میلیون تومانی که برایش فرستاده بودم را نپذیرفت.

به گزارش ایلنا، محمد رویانیان در مورد اعلام خبری مبنی بر حکم کمیته استیناف درباره تقلیل مطالبات دایی به ۱۷۰ میلیون تومان، گفت: زمانی که آقای دایی سرمربی پرافتخار پرسپولیس برای قبول سرمربی گری تیم وارد مذاکره شدم ابتدا ۳۰۰ میلیون تومان پول نقد برای ایشان فرستادم تا حسن نیت خود را نشان داده باشم. هرگز از خاطرم نمی رود که همان زمان آقای دایی بزرگوارانه و برای نشان دادن عشق خود به پرسپولیس وحسن نیت خودشان آن پول را برگرداند و اعلام کرد عجله ای برای دریافت مطالبات به حق خود ندارد و نمی خواهد موضوع مذاکرات خود با پرسپولیس را با مطالبات قبلی اش دخالت داده و از طرفی حالا که احتمال دارد سرمربی گری پرسپولیس را بپذیرد نمی خواهد از این فرصت این چنین استفاده نماید. آن اقدام نیک و پسندیده علی دایی را فراموش نمی کنم.

وی افزود: ایشان در آن مقطع عنوان کردند نمی خواهم فشار مالی به باشگاه وارد شود آن هم در فصل نقل وانتقالات و زمانی که بلاتکلیفی هایی بر باشگاه حاکم بود بنابراین این که حالا کمیته استیناف اعلام کرده مبلغ مطالبات دایی ۱۷۰ میلیون تومان است موضوعی نیست که حقیقتا بنده پیگیر آن بوده باشم. وقتی که آقای دایی آن گونه با حسن نیت برخورد کردند بنده پیگیر پرونده نشدم و در جریان عبور پرونده از کمیته انضباطی به کمیته استیناف نیستم. البته مسئولان محترم در کمیته استیناف زحمت کشیده و پرونده را بررسی کردند ولی ما این حرف ها را با سرمربی خود نداریم و خیلی راحت می نشینیم و با یکدیگر توافق می کنیم و آن توافقی که حاصل شود را انجام خواهیم داد. بنابراین هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد و تاکید می کنم بنده در جریان عبور پرونده مطالبات آقای دایی از کمیته انضباطی به کمیته استیناف نیستم.

رویانیان در پایان گفت: درباره مسائل مرتبط با سرمربی تیم فقط بنده اظهار نظر خواهم کرد و از زحمات آقای دایی نیز ممنونیم که توانسته اند با مدیریت و درایت فنی خود تیم پرسپولیس را در شرایط مطلوبی قرار داده و انتظارات هواداران را برآورده ساخته اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز