خبرگزاری کار ایران

قهرمانی از خودش دفاع کرد:

دایی مدارکش را کاملا رو کند / همه چیز را تکذیب می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۹۵

محسن قهرمانی داور جنجال‌برانگیز دیدار سپاهان و پرسپولیس از علی دایی خواست همه مدارک خود در مورد غش کردنش به سمت تیم اصفهانی را رو کند.

محسن قهرمانی داور جنجال‌برانگیز دیدار سپاهان و پرسپولیس از علی دایی خواست همه مدارک خود در مورد غش کردنش به سمت تیم اصفهانی را رو کند.

به گزارش ایلنا، محسن قهرمانی که شب گذشته میهمان تلفنی برنامه ۹۰ بود، در دفاعیاتی اظهارکرد: من ابتدا از هواداران و پیشکسوتان اصیل باشگاه پرسپولیس عذرخواهی می کنم. در بازی پرسپولیس و سپاهان کلا یک اتفاق افتاد که در دقیقه دوم تا سوم بود. حرکت من با توپ بود و وقتی صحنه را دیدم که دو بازیکن زرد و قرمز روی زمین هستند و من تنها لگد بازیکن پرسپولیس را دیدم و روی صحنه قبل از آن تمرکز نداشتم.

وی ادامه داد: داور فوتبال باید بر اساس دیده و شنیده‌ها قضاوت کند و من صحنه قبل از لگد بازیکن پرسپولیس را ندیدم و بر اساس دیده‌ها تصمیم گیری کردم. من نمی خواهم از خودم دفاع کنم، بعد از بازی در آنالیز داوری متوجه شدیم که تیم داوری اصلا این صحنه را ندیده بود.

داور بین المللی فوتبال کشورمان با استقبال از بحثشفاف سازی در مورد فساد در فوتبال گفت: من به خودم هیچ ایرادی وارد نمی بینم، ۱۲ سال قضاوت دارم و حدود ۲۵۰ بازی را قضاوت کردم. اتهامات مطرح شده صحت ندارد و هیچ قضیه وجود ندارد که من مستقیما درگیر باشم.

وی با بیان اینکه در دوران قضاوت هایم، اجازه ندادم کسی در حریم من ورود کند، گفت: موضوع شماره حساب و صحبت های علی دایی را تکذیب می کنم. در مورد مسایل مطرح شده درباره وجود فردی به نام مولایی نیز باید بگویم که آقای مولایی در مشهد در دوومیدانی کار می کردند که ما برنامه تمرینی از ایشان می گرفتیم.

وی ادامه داد: مولایی یک سال پیش به من زنگ زد و گفت چون مدرک مربیگیری ندارم و چون با آقای غلام جباری آشنایی دارم، یک کلاس را به من معرفی کنند تا شرکت کنم. و اگر غیبت کردم آن را لحاظ نکنم. من هیچ ارتباطی دیگری با ایشان ندارم.

محسن قهرمانی تاکید کرد: من روز چهارشنبه در تهران جلسه دعوت شدم تا تفهیم اتهام شوم، باشگاه سپاهان هم متهم به پرداخت رشوه شده است. به احترام فدراسیون فوتبال در این جلسه شرکت می کنم و پیگیر این قضیه هستم. درست است که من ضعیف هستم و زورم به کسی نمی رسد، اما خدایی وجود دارد و من هم از مراجع قضایی پیگیر این اتهام هستم، حاضرم برای مبارزه با مفاسد از من شروع کنند. شغل داوری رفاقت هایی هم دارد، اما رفاقت ها تعریف شده است.

قهرمانی گفت: ناظر مسابقات و عوامل اجرایی مسابقات شب قبل از بازی پرسپولیس و سپاهان در آنجا بودند و اگر من به سمت تیم سپاهان غش کردم باید گزارش می کردند.

وی درباره صحبت‌های دایی مبنی بر اینکه کریمی برای وساطت و حل مشکل قهرمانی با دایی به دفتر بیمه ایشان تماس گرفته است، گفت: یکی از دوستان من چندین بار با من تماس گرفت و پیام گذاشت که به من زنگ بزن. تماس گرفتم گفت با کریمی تماس بگیر تا مشکل با دایی را حل کند. نمی دانستم که او کجاست و اطلاع نداشتم که در دفتر بیمه علی دایی هستند. من با دایی صحبت کردم و باز هم تاکید کردم که من خطای اول را ندیدم.

این داور فوتبال کشورمان در مورد حمله هفتاد نفر به وی گفت: من این موضوع را تکذیب کردم و تنها مشکلی که بود دو موتور سوار به من حمله کردند که به خیر گذشت. هم اکنون نیز من پیام های تهدید آمیز دریافت می کنم که از طرف هواردان غیر اصیل تیم پرسپولیس است و به همین علت در ابتدای صحبت هایم از طرفداران اصیل این تیم عذرخواهی کردم.

وی تاکید کرد: آبرو چیز شخصی نیست، من هم ذره ذره جمع کردم و هر مدرکی که علیه من ارائه شود، پاسخ خواهم داد. اینکه بیایند و نقش قبر کنند از سال ۸۷، کار درستی نیست. در مجموع به من اتهام زده شده و باید پاسخگو باشند. قصد مظلوم نمایی هم ندارم، من یک سری مسایل را می دانم که نمی توانم اینجا مطرح کنم اما در دفتر حراست فدراسیون فوتبال مطرح خواهم کرد.

قهرمانی در پایان تاکید کرد: من علاقه زیادی دارم ببینم که مدارک آقای دایی برای غش کردن من به سمت سپاهان چیست که بعد از بازی مطرح کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز