خبرگزاری کار ایران

شرایط بد ما همچنان ادامه دارد؛

عبدی: حرف از سقوط راه آهن اصلاً قشنگ نیست

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۳۲۵

فصل بسیار بدی را شروع کرده ایم و متاسفانه شرایط بد ما همچنان ادامه دارد.

مهاجم تیم فوتبال راه آهن گفت: فصل بسیار بدی را شروع کرده ایم و متاسفانه شرایط بد ما همچنان ادامه دارد.

بهادر عبدی در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: فکر می کنم فصل بسیار بدی را شروع کرده ایم و شرایط بد ما همچنان ادامه دارد و طبق معمول نیمه اول خوب بازی می کنیم اما نمی دانم چرا در نیمه دوم نتیجه نمی گیریم. این مشکل را نه در بازی با صبای قم بلکه در بازی های قبلی هم داشتیم و در چنین شرایطی حرف خاصی نمی شود زد و فقط باید به روزهای آینده امیدوار باشیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر در مکان پانزدهم جدول هستیم اما سیاست گذاری باشگاه ما چیز دیگری بود و قرار نبود به نیمه دوم جدول نگاه کنیم بلکه دنبال سهمیه آسیا بودیم. توجیه نمی کنم اما در ۲-۳ بازی اول لیگ داوران نقش اصلی را در ناکامی ما داشتند و شاکله اصلی عدم نتیجه گیری ما از همان بازیهای اول فصل رقم خورد که همان روزها فقط عذرخواهی کردند و همه چیز تمام شد اما این اشتباهات داوری مشکلات بسیار زیادی را برای ما به وجود آورد.

عبدی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا امسال راه آهن در لیگ برتر می ماند یا نه، گفت: حرف از سقوط این تیم اصلاً قشنگ نیست چون در بدترین شرایط هم در گذشته در هفته آخر در لیگ برتر ماندنی شدیم. انشاءالله نیم فصل یارگیری خوبی انجام می شود و نتیجه می گیریم. منصور ابراهیم زاده هم نشان داده هیچ وقت تیمش ته جدول نمی ماند و نتیجه می گیرد. تیم ما باید در نیم فصل تقویت شود. ما قطعاً سقوط نمی کنیم چون در بدترین شرایط هم در گذشته در لیگ برتر مانده ایم و الان هم با ۳-۴ تا نتیجه خوب خودمان را بالا می کشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز