خبرگزاری کار ایران

امیدواریم سهمیه آسیا را بگیریم؛

آذری: ذوب‌آهن را به جایگاه اصلی‌اش برمی‌گردانیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۰۳

برنامه کوتاه مدت ما رفع مشکلات مالی باشگاه است / ذوب‌آهن شایسته این است که جایگاه بالاتری در جدول داشته باشد / قرار است رشته‌هایی که در گذشته فعالیت داشتیم و قوی بودیم را دوباره احیا کنیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: امیدوارم بتوانم در باشگاه ذوب‌آهن منشأ خدمات ارزشمندی برای ورزش کشور باشیم.

سعید آذری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: با توجه به دستور سعدمحمدی و جابجایی که انجام شد و سمت جدیدی که خسرو ابراهیمی در کارخانه ذوب‌آهن گرفتند تا در جبهه دیگری خدمت کنند، هماهنگی‌هایی شد که به باشگاه ذوب‌آهن برگردم تا براساس سیاست‌های باشگاه و حماسه‌هایی که امسال در کشور عزیزمان خلق شد، تلاش ویژه‌ای انجام دهیم و بتوانیم منشأ خدمات برای ورزش کشور و نظام اسلامی باشیم.

وی در مورد برنامه هایش در بازگشت به ذوب‌آهن گفت: فکر می‌کنم برنامه‌های ما در ۳ حالت کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند مدت خواهد بود، البته باید از تلاش‌های ابراهیمی در این مدت تشکر کنم چون وی یک آدم ارزشی است اما به دلیل قوانین بودجه که پارسال تصویب شد و خیلی دست و پاگیر بود، ابراهیمی خیلی اذیت شد و برنامه کوتاه مدت ما رفع مشکلات مالی باشگاه است. در برنامه میان مدت قرار است رشته‌هایی که در گذشته فعالیت داشتیم و قوی بودیم را دوباره احیا کنیم و در برنامه بلندمدت ذوب‌آهن را به سطح اول ورزش بین‌المللی برگردانیم. با توجه به توانمندی‌هایی که در مجموعه هست و دیدگاه سعدمحمدی در کنار همکاران خوب و بچه‌های رسانه که همیشه رابطه سالمی با هم داشته‌ایم، سعی می‌کنیم ذوب‌آهن را به جایگاه اصلی‌اش برگردانیم.

وی در مورد تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: فکر می‌کنم تیم فوتبال ما در ۳-۴ هفته گذشته از فضای سابق خارج شده و بچه‌ها هماهنگ‌تر و با نشاط تر بازی می‌کنند. پیروزی مقابل استقلال باعثشد بچه‌ها با شادابی و انگیزه خاصی کار را ادامه بدهند. احساسم این است که در بازی‌های آینده خیلی با قدرت‌تر عمل خواهیم کرد و خود را به برد مقابل استقلال محدود نخواهیم کرد. ذوب‌آهن شایسته این است که جایگاه بالاتری در جدول داشته باشد و تلاش می‌کنیم در کنار بچه‌ها و با حمایت مدیرعامل جایگاه ویژه‌ای در جدول به دست بیاوریم.

آذری در پایان گفت: با توجه به توانمندی که باشگاه دارد، دیدگاه ما این است که در جدول بالا و بالاتر برویم و جایگاه ویژه‌ای در جدول به دست بیاوریم و بتوانیم سهمیه آسیا را بگیریم. البته کار بسیار سختی داریم اما امیدواریم تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان فصل سهمیه آسیا را بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز