خبرگزاری کار ایران

حذف شوند، تیم وارد بحران می‌شود؛

پاشازاده: استقلال در شرایط نامناسبی راهی تایلند شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۹۸

استقلال در حال حاضر مشکلات زیادی دارد و اگر از لیگ قهرمانان آسیا حذف شود، وارد بحران می‌شود بازی با بوریرام سرنوشت ساز است.

مدافع سابق تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال در شرایط بسیار نامناسبی راهی تایلند شد.

مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: استقلال با شرایط بسیار نامناسبی به تایلند رفته، وضعیت تیم هم به لحاظ مالی و هم مصدومانی که در اردوی استقلال هستند، خوب نیست. استقلال در ۳ بازی قبلی خود در لیگ ۲ بازی را باخته و تنها یک امتیاز گرفته که نشان می دهد به لحاظ روانی هم شرایط خوب نیست اما این مسائل می‌تواند آنها را به خودشان بیاورد. تیم وارد بحران شده و شاید این اتفاقات به بچه‌های تیم کمک کند که خودشان را جمع کند تا با یک مساوی به مرحله بعد بروند که این مسائل از همه لحاظ به نفع تیم است.

وی در مورد بوریرام گفت: به نظر من بوریرام تیم خوبی است و با حساب و کتاب بازی می‌کند. هر چند بوریرام در تهران تیم زهرداری نبود اما منطقی بازی می‌کند تیمی که تا اینجای کار آمده، حتما تیم خوبی است، الآن هم مربی خودشان را عوض کرده‌اند و یک مربی اسپانیایی آورده‌اند، همیشه عوض کردن مربی شوک مثبت به تیم محسوب می‌شود در مجموع استقلال کار خیلی سختی در تایلند دارد.

پاشازاده در پایان گفت: استقلال اگر هم در این مرحله حذف شود، فاجعه نخواهد بود چون هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید تیم حتما باید نتیجه بگیرد. استقلال در حال حاضر مشکلات زیادی دارد و اگر از لیگ قهرمانان آسیا حذف شود، وارد بحران می‌شود بازی با بوریرام سرنوشت ساز است چون برد و باخت آن روی‌آینده تیم تأثیر زیاد دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز