خبرگزاری کار ایران

رونمایی هوآوی از ساعت هوشمند Porsche Design Watch GT2 ، هدفون FreeBuds Studio و عینک هوشمند EyeWear II

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۸۹۴

هوآوی در جریان مراسم رونمایی از گوشی موبایل پرچم‌دار40 Huawei Mate از تعدادی محصول دیگر هم رونمایی کرد. این محصولات شامل ساعت هوشمند Porsche Edition Watch GT2 ، هدفون FreeBuds Studio و یک عینک هوشمند با نام Eyewear II می‌شود. عینک هوشمند معرفی‌شده، محصول مشترک هوآوی و شرکت کره‌ای جنتل مانستر (Gentle Monster) است.

 ساعت هوشمند Porsche Design Watch GT 2

ساعت هوشمند Porsche Edition Watch GT2  هوآوی، نسخه‌ ویژه‌ای از ساعت هوشمند Huawei Watch GT 2 Pro پیشین این شرکت محسوب می‌شود. نسخه‌ پورشه دیزاین این ساعت هوشمند در همکاری مستقیم با با برند تجاری Porsche Design ساخته شده است. در ساخت Porsche Edition Watch GT2  هوآوی از همان قطعات داخلی مدلWatch GT2 استفاده شده؛ با این تفاوت که جنس بدنه و بند آن از فلز ارزشمند تیتانیوم است. نسخه‌ پورشه دیزاین این ساعت با واچ فیس Porsche Design عرضه می‌شود تا با زیبایی‌های ظاهری برند پورشه هم‌خوانی داشته باشد.

ساعت هوشمند Porsche Design Huawei Watch GT2  از نظر سخت‌افزار و ویژگی‌ها، به یک نمایشگر امولد (AMOLED) سایز ۱.۳۹ اینچی با رزولوشن ۴۵۴ × ۴۵۴ پیکسل مجهز شده است. این ساعت هوشمند با ۴ گیگابایت رم (Ram) به بلوتوث ۵.۱ مجهز است و حسگرهای تشخیص لحظه‌ای ضربان قلب و تشخیص میزان اکسیژن خون در آن به کار گرفته شده‌اند. باتری ساعت هوشمند Porsche Design Huawei Watch GT2  تا ۱۴ روز دوام می‌آورد و می‌تواند به صورت بی‌سیم شارژ شود.

یکی از این ویژگی‌های جدید این ساعت هوشمند داشتن حالت مخصوص برای ورزش گلف است. حالت گلف می‌تواند طرز ایستادن و ضربه‌های کاربر به توپ را ارزیابی کند و توصیه‌هایی را برای بهبود ضربه‌ها به کاربر ارایه دهد. همچنین بیشتر از ۱۰۰ حالت برای نرمش و ورزش، مانیتورینگ خواب و کنترل سطح استرس برای این  ساعت در نظر گرفته شده است. یک بارومتر داخلی برای تشخیص ارتفاع در ساعت Porsche Design Huawei Watch GT2  به کار رفته که تغییرات ناگهانی فشار هوا را اندازه می‌گیرد و هشدارهایی لحظه‌ای درباره‌ی وضعیت آب و هوا ارایه می‌دهد.

هدفون Huawei FreeBuds Studio

هدفون هوآوی FreeBuds Studio نشان‌دهنده‌ی ورود رسمی این شرکت به دنیای هدفون‌های بلوتوث روی گوش است. قیمت این محصول نشان می‌دهد که هدفون FreeBuds Studio یک محصول با کیفیت است و می‌تواند با محصولاتی از سونی (Sony)، بوز (Bose) و سنهایزر (Sennheiser) رقابت کند. این هدفون265 گرم وزن دارد و از بازوی ظریف استیل با قطر ۷ میلی‌متر استفاده می‌کند. در قسمت‌هایی از هدفون که روی گوش قرار می‌گیرند و زیر هدبند هدفون، از بالشتک‌های نرم برای راحتی بیشتر استفاده شده است.

صدای هدفون توسط یک جفت درایور داینامیک ۴۰ میلی‌متری ارائه می‌شود. هر یک از این درایورها به دیافراگم ۴ لایه مجهز هستند و یک چیپ صوتی Kirin A1 هم مسئول تولید صدای با کیفیت این هدفون است.

قابلیت حذف فعال نویز محیط (ANC) هم در هدفون جدید هوآوی وجود دارد که برای رسیدن به آن، از دو میکروفون هیبریدی استفاده می‌کند. به گفته هوآوی این میکروفون‌ها می‌توانند نویزهای محیطی را تا ۴۰ دسی‌بل کاهش دهند. در مجموع ۶ میکروفون در هدفون FreeBuds Studio کار گذاشته شده تا کیفیت مکالمه‌های صوتی بهبود پیدا کند. این هدفون توانایی وصل شدن هم‌زمان به ۲ دستگاه و جابه‌جا شدن بین آنها را هم دارد؛ به این ترتیب می‌توان به‌راحتی از صدای یک دستگاه صوتی به دستگاه دیگر سوییچ کرد. مجموعه‌ دوگانه باتری‌های ۴۱۰ میلی‌آمپر ساعتی هدفون FreeBuds Studio می‌توانند تا ۲۴ ساعت انرژی مورد نیاز برای هدفون را (با ANC خاموش) تامین کنند. در صورتی که بخواهید با قابلیت ANC به موسیقی گوش دهید، باتری هدفون تا ۲۰ ساعت پاسخگو خواهد است. یک شارژ سریع ۱۰ دقیقه‌ای می‌تواند هدفون FreeBuds Studio را تا ۸ ساعت روشن نگه دارد. شارژ کامل هدفون ۷۰ دقیقه زمان می‌برد.

عینک هوشمند Huawei x Gentle Monster Eyewear II

عینک هوشمند Huawei x Gentle Monster Eyewear II که می‌توانیم آن را به اختصار Huawei Eyewear II هم بنامیم، ادامه‌دهنده‌ی راه عینک هوشمند Huawei EyeWear است که سال 2019 همراه با سری گوشی‌های P30 معرفی شده بود. البته هوآوی این عینک را در ماه آگوست در چین معرفی کرده بود؛ اما حالا این شرکت قصد دارد عینک هوشمند جدیدش را در بازار جهانی هم به نمایش بگذارد. عینک Eyewear II با همکاری یکی از برندهای مطرح کره جنوبی در حوزه فشن (Gentle Monster) تولید شده است ودر مقایسه با نسل قبلی طراحی باریک‌تری دارد. کیس کاملا جدیدی برای حمل آن طراحی شده و وزن آن نیز کاهش یافته است.

رونمایی هوآوی از ساعت هوشمند Porsche Design Watch GT2 ، هدفون FreeBuds Studio و عینک هوشمند EyeWear II

این عینک از همان طراحی نیمه‌باز همراه با اسپیکرهای دوگانه برای موسیقی و تماس‌های صوتی استفاده می‌کند. اما در هر سمت، به ۲ میکروفون برای حذف نویز هم مجهز شده است. دیافراگم اسپیکرهای این عینک نسبت به مدل قبلی ۱۰۰ درصد بزرگ‌تر شده‌اند تا صدای شفاف‌تری را برای مصرف‌کننده به ارمغان بیاورد. کناره‌های عینک هوشمند Eyewear II هوآوی، کنترل‌های لمسی قرار گرفته‌اند که برای دریافت و پایان تماس، فراخوانی دستیار صوتی و کنترل موسیقی در حال پخش کاربرد دارند. عمر باتری این عینک هوشمند برای پخش ممتد موسیقی ۵ ساعت اعلام شده است. باتری عینک هوشمند Eyewear II هوآوی در حالت استندبای می‌تواند تا ۴۲ ساعت توان خود را حفظ کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز