خبرگزاری کار ایران

وزیر ارتباطات:

خانوادۀ ایرانسل به یکی از بزرگترین کارفرماهای خرید خدمات تبدیل شده

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۲۴۷

وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، به مناسبت چهاردهمین سالروز راه‌اندازی شبکۀ تلفن همراه ایرانسل، پیام تبریکی را خطاب به خانوادۀ بزرگ ایرانسل منتشر کرد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی ایرانسل، در این پیام، مهندس محمدجواد آذری جهرمی، رویکرد و توانایی خانواده ایرانسل در عرضه مطلوب تلفن‌های دائمی و اعتباری، فراگیر کردن دامنه مشترکان به‌ویژه در نسل نوجوی جوان ایرانی، توسعه پوشش تلفن همراه و ارتقای چشمگیر ضریب نفوذ تلفن همراه در ایران را عامل ایجاد یک تغییر بزرگ و عظیم، نه تنها در اقتصاد دیجیتال و توسعۀ کسب‌وکارهای آنلاین، که در سیاست، فرهنگ، جامعه، آموزش، روابط، رفاه و تعاملات موجود در زندگی و زمانۀ ایرانیان دانسته است.

متن کامل این پیام که در وب‌سایت رسمی وزارت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات منتشر شده، به شرح زیر است:

«خانواده بزرگ ایرانسل

 چهاردهمین سالگرد حضور دومین اپراتور تلفن همراه کشور در سپهر خدمات ارتباطی ایران را به خانواده بزرگ و سخت کوش ایرانسل تبریک می‌گویم.

 در اواسط دهه هشتاد، جامعه ایرانی، هنوز با ظرفیت‌های بی‌نظیر فناوری اطلاعات و ارتباطات آشنا نبود. در طول این سال‌ها، زیرساخت‌های ارتباطی به‌سرعت توسعه یافتند و همپای تقویت رقابت حاصل از حضور اپراتورهای مختلف، نسل‌های تازه خدمات ارتباطی و سرویس‌های متفاوت، به افراد و کسب‌وکارها، ناگهان منشاء تغییراتی عظیم در زندگی و زمانه ایرانیان شد. به‌جز اقتصاد دیجیتال که سهم آن رفته‌رفته در اقتصاد کشور، جای خود را می‌یابد، سیاست، فرهنگ، جامعه، آموزش، روابط، رفاه و تعاملات فردی و میان گروهی و جمعی، در هر سه سطح، تغییراتی وسیع را تجربه کرد.

بخشی از این تغییر عظیم، حاصل رویکرد و توانایی خانواده ایرانسل در عرضه مطلوب تلفن‌های دائمی و اعتباری، فراگیر کردن دامنه مشترکان به‌ویژه در نسل نوجوی جوان ایرانی، توسعه پوشش تلفن همراه و ارتقای چشمگیر ضریب نفوذ تلفن همراه در ایران بود. این امر زیرساخت توسعه کسب‌وکارهای آنلاین در ایران بود و توسعه این کسب‌وکارها به رقابت در ارائه کالاها و خدمات منجر شد که رفاه بیشتر برای مصرف‌کنندگان در برداشته است. به‌این‌ترتیب، خانواده ایرانسل در این سال‌ها، نه‌تنها در توسعه چنین زیرساختی تلاش کرده است، بلکه با متنوع کردن خدمات خود، به یکی از بزرگ‌ترین کارفرماهای خرید خدمات در لایه‌های مختلف بدل شده است.

با فراگیر شدن نسل پنجم خدمات ارتباطی و ورود اینترنت اشیا به کشور، جامعه نوجو و هنوز جوان ایرانی، سطح دیگری از تغییر در زندگی و کسب‌وکار را به کمک اپراتورهای تلفن همراه و مجموعه عظیمی از کسب‌وکارهای داخل و بیرون اکوسیستم فناوری اطلاعات و ارتباطات تجربه خواهند کرد.

برای خانواده ایرانسل در آغاز این راه، روزگار خوش‌تری را آرزو می‌نمایم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز