خبرگزاری کار ایران

مانیتور هوآوی به بازار ارائه خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۹۷۳۷۳۱

با ارائه مانیتور هوآوی، این برند به طور رسمی وارد بازار کامپیوترهای رومیزی خواهد شد. علاوه بر مانیتور این شرکت در آینده نزدیک کامپیوترهای اختصاصی خود را نیز به بازار ارائه خواهد کرد. کامپیوترهایی که از پردازنده اختصاصی هوآوی نیز بهره خواهند برد.

در حاشیه کنفرانس Full Connect 2020 «ونگ یینفنگ» (Wang Yinfeng)، مدیر بخش تبلت و کامپیوتر شخصی هوآوی، گزارش‌های ارسالی در مورد به بازار آمدن مانیتور هوآوی را تائید کرده و علاوه بر آن از ارائه کامپیوترهای رومیزی هوآوی در آینده نزدیک خبر داد. به نظر می‌رسد که این نمایشگرها زودتر از محصولات دیگر ارائه خواهند شد اما احتمالا تا انتهای سال جاری شاهد ارائه کامپیوترهای رومیزی هوآوی نیز خواهیم بود.

یکی از این محصولات مانیتور خمیده است که به طور اختصاصی برای بازار گیمینگ تولید خواهد شد. در اولین قدم هدف هواوی رقابت با تولیدکنندگان رو به رشد این بازار است تا در ادامه بتواند وارد رقابت با برندهای قدیمی‌تر بازار شود. در مورد مانیتورهای معمولی به احتمال بسیار زیاد کار تولید آنها به شرکتی ثالت سپرده شود. این شرکت به احتمال زیاد BEVOT خواهد بود که توانایی طراحی و تولید مانیتور را داشته و محصولاتی اختصاصی برای هوآوی تولید خواهد کرد.

در تولید مانیتورهای خمیده نیز هوآوی با کمپانی TPV Technology همکاری می‌کند. اولین بخش از تولیدات هوآوی در این زمینه شامل 1 میلیون قطعه مانیتور است که در اندازه‌های رایج بازار یعنی 27 و 34 اینچ تولید خواهند شد. حرکت متهورانه هوآوی در ورود به بازار مانیتور بخشی از استراتژی بلندمدت آن در ورود به بازار کامپیوترهای رومیزی است.

خبر ورود هواوی به بازار کامپیوترهای رومیزی مدت‌هاست که در رسانه‌ها شنیده می‌شد. جالب اینکه احتمالا این کامپیوترها با پردازنده‌ای چینی وارد بازار شوند. علاوه بر آن این کامپیوتر از 8 گیگابایت حافظه رم DDR4 و 256 گیگابایت حافظه سریع SSD بهره خواهد برد، کارت گرافیک AMD Radeon R7 430 برای این سیستم در نظر گرفته شده است.

مهمترین نکته در مورد پردازنده این کامپیوتر معماری 7 نانومتری آن است، که باعث شده این پردازنده عملکردی قدرتمند هم‌ردیف غول‌های این صنعت یعنی چیپ‌ست‌های Core i9 «اینتل» (Intel) داشته باشد. این پردازنده حاصل همکاری تعدادی زیادی از شرکت‌های پیشرو چینی است که شامل China Electronics Group و Wuhan ShenZhiDuo Technology Co نیز می‌شوند.

حدودا یک سال پیش و در همین مراسم، هواوی از «مادربرد» (Motherboard) خود یعنی Kunpeng 920 رونمایی کرد. این مادربرد امکان کار با اکثر حافظه‌های سریع، هاردها، کارت‌های حافظه و دیگر تولیدات موجود در بازار را دارد و تکمیل کننده بازه محصولات هواوی برای ارائه کامپیوترهای رومیزی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز