خبرگزاری کار ایران

جوایز میلیونی برای شرکت‌کنندگان طرح جایزه باران رایتل:

باران رایتلی در تابستان ۹۹ / گرمای تابستان امسال را با جشنواره تابستانی رایتل، پرخاطره کنید

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۵۴۰

جشنواره تابستانی رایتل با قرعه‌کشی‌ جایزه‌های 50 میلیونی و 5 جایزه 5 میلیون تومانی، فرصت تازه دیگری برای خانواده رایتل است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی رایتل، این اپراتور با برپایی جشنواره تابستانی امکان شرکت در قرعه‌کشی‌ این اپراتور را برای تمامی اعضای خانواده رایتل با جایزه‌های 50 میلیونی و 5 جایزه 5 میلیون تومانی، در هر ماه فراهم کرده است.

مشترکین رایتل با انجام هر یک از موارد ثبت‌نام و خرید سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری، افزایش اعتبار، خرید بسته، پرداخت قبض و نصب اپلیکیشن رایتل من تا 31 شهریورماه امکان شرکت در این قرعه‌کشی را دارند.

گفتنی است مشترکین رایتل در تابستان ۹۹ می‌توانند بدون نیاز به هیچ‌گونه فعال‌سازی از مکالمه رایگان درون شبکه نیز بهره‌مند شوند. 

کسب امتیاز از اولین روز هر ماه آغاز و تا آخرین روز ماه ادامه دارد و قرعه‌کشی در دومین روز ماه بعد انجام خواهد شد.

تمامی مشترکین می‌توانند امتیازهای ثبت شده خود را در اپلیکیشن رایتل من و سامانه رایتل من مشاهده کنند. 

هر یک امتیاز معادل یک شانس در قرعه‌کشی خواهد بود و با انجام هر یک از روش‌های پیشنهادی، به امتیاز مشترکین افزوده شده و شانس برنده شدن افزایش خواهد یافت.

برای کسب آگاهی بیشتر درباره طرح جایزه باران رایتل، به صفحه جشنواره تابستانی رایتل مراجعه یا به پیامک‌ها و اطلاع‌رسانی‌های این اپراتور توجه کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز