خبرگزاری کار ایران

پیام مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی رایتل به مناسبت روز خبرنگار

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۵۳۹

یاسر رضاخواه مدیرعامل رایتل در پیامی هفدهم مردادماه، روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی رایتل، در متن پیام آمده است: 

نام‌گذاری روزها به یاد اصناف و شغل‌های اثرگذار در جامعه فرصتی‌ست برای دریافت اهمیت‌شان. 

در میان این روزنگاری‌های تقویمی، روز خبرنگار اما حلاوت و شیرینی دیگری دارد زیرا که حضور اثرگذاران در این عرصه، با روز و شب ما مردمان جامعه گره خورده است.

آنها واسطه‌ی بین ما و تحولات جهان پیرامون ما هستند، واسطه رساندن اخبار و اتفاقات به دست ما، واسطه آگاهی ما از آنچه رخ می‌دهد. 

آنها زندگی خود را به خبرها تنیده‌اند تا من و ما بتوانیم در سرخط خبرها، در میان زندگی‌مان بدانیم چه پیش آمده است. 

وظیفه خطیری که آنها با وسواس به دوش می‌کشند تا گردش اطلاعات مخدوش نشود، تا حلقه وصلی شوند بین مردم و مسئولین یا جامعه و وقایع.

تبریک گفتن این روز به خبرنگاران عزیز، کمترین کاری‌ست که می‌توان برای سپاسگزاری از شرف و آبروی شاغلان این عرصه انجام داد.

پس من نیز از طرف خود و شرکت خدمات ارتباطی رایتل، از خبرنگاران سخت‌کوش تشکر کرده و روز خبرنگار را به این عزیزان در هر عرصه از پهنه این شغل تبریک می‌گویم.

امید است که صداقت و درستکاری روزنامه‌نگاران و خبرنگاران، سبب بهبود بیش از پیش عرصه اطلاع‌رسانی در کشور عزیزمان ایران شود. 

سرشان سلامت و قلمشان مانا.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز