خبرگزاری کار ایران

وزیر ارتباطات:

ایرانسل در تحول دیجیتال، رتبه نخست را دارد/ بخشی از درآمد محتوا به تولید کنندگان محتوا اختصاص یابد

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۲۱۸

وزیر ارتباطات گفت: به دنبال تحول دیجیتال در کشور هستیم تا زندگی مردم آسان‌تر شود. ایرانسل در تحول دیجیتال، پیشگام بوده و در میان اپراتورها، رتبه نخست را دارد. دلیل پیشگامی ایرانسل، جوانگرایی و حمایت از استارتاپ‌ها است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم رونمایی از دسترسی 1034 روستا به شبکه ملی اطلاعات که در محل شرکت ایرانسل برگزار شد، گفت: نتیجه دسترسی روستاها به اینترنت، عدالت ارتباطی است که از مصادیق عدالت اجتماعی به شمار می‌آید. در ایام کرونا اهمیت اینترنت و شبکه‌های مجازی در خصوص اطلاع‌رسانی، آموزش و سرگرمی، بسیار بیشتر از قبل، آشکار شد. اگر امکان دسترسی به اینترنت و شبکه‌های مجاز در همه کشور نباشد یعنی در کشور، بی عدالتی وجود دارد.

آذری جهرمی اظهار داشت: به دنبال تحول دیجیتال در کشور هستیم تا زندگی مردم آسان‌تر شود. ایرانسل در تحول دیجیتال، پیشگام بوده و در میان اپراتورها، رتبه نخست را دارد. دلیل پیشگامی ایرانسل، جوانگرایی و حمایت از استارتاپ‌ها است.

وزیر ارتباطات ادامه داد: من امروز چند پیشنهاد به مدیرعامل ایرانسل دارم. نخست این که راهکاری پیدا کنند که بخشی از درآمد محتوا به تولید کننده محتوا برسد. این در تمام دنیا رایج است. باید ببینیم ایرانسل به عنوان بزرگ‌ترین اپراتور دیتای ایران می‌تواند به این مهم دست پیدا کند؟ برای تحقق آن، ما نیز در وزارت ارتباطات، کمک می‌کنیم. پیشنهاد دوم من حفاظت از کودکان و نوجوانان در فضای مجازی است. ایرانسل باید محافظ و حامی حقوق کودکان و نوجوانان در فضای مجازی باشد. تقاضای سوم من این است که ایرانسل به مردم این 1034 روستایی که به شبکه ملی اطلاعات پیوسته‌اند به عنوان هدیه، یک بسته اینترنتی رایگان، هدیه بدهد تا کام اهالی این روستاها شیرین شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز