خبرگزاری کار ایران

جزئیات استقبال از بزرگترین کنسرت آنلاین ایران، اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۹۲۰۳۱۲

در پی استقبال گسترده از کنسرت آنلاین همایون شجریان به همراه ارکستر مجلسی تهران و تماشای کامل پخش زندۀ آن توسط بیش از 710هزار کاربر، ایرانسل، جزئیات بیشتری از آمار استقبال مخاطبان این کنسرت را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ایرانسل، جزئیات داده‌های استخراج شده نشان می‌دهد که در بازۀ زمانی پخش زندۀ کنسرت، از ساعت 21 یکشنبه 4 خرداد ماه 1399 تا پایان پخش زنده کنسرت در ساعت 22 و 15 دقیقه، تعداد یک میلیون و 281 هزار و 661 نفر از کاربران لنز، برای ورود تلاش کرده‌اند که به دلیل این استقبال گسترده، یک میلیون و 232 هزار و 214 نفر موفق به ورود به لنز شده‌اند.

در این میان، 3178 نفر از کاربرانی که موفق به ورود شدند، برای تماشای محتواهای دیگر موجود در لنز اقدام کردند و یک میلیون و 229 هزار و 36 نفر نیز، موفق به تماشای کنسرت، به صورت زنده شدند که از این تعداد، 711هزار و 924 نفر، کنسرت را «به‌صورت کامل» تا پایان مشاهده کردند و 517هزار و 112 نفر نیز «بخش‌هایی» از آن را تماشا کردند.

داده‌های فوق، صرفاً مربوط به بازۀ زمانی پخش زنده کنسرت است و ایرانسل در گزارش‌های بعدی، آمار مربوط به مخاطبان بازپخش‌های این کنسرت را نیز در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

همایون شجریان در کنسرت «نسیم وصل» که با همراهی ارکستر مجلسی تهران به رهبری بردیا کیارس و آهنگ‌سازی محمدجواد ضرابیان اجرا شد، قطعاتی از آلبوم‌های «نسیم وصل» و «با ستاره‌ها» را در تالار وحدت تهران اجرا کرد و این اجرا تا ۱۳ خرداد، به صورت اختصاصی برای کاربران لنز، تلویزیون تعاملی ایرانسل پخش می‌شود.

ایرانسل پیش از این طی اطلاعیه‌ای با تأکید مجدد بر عدم انجام بلیت‌فروشی برای این کنسرت و صرفاً دریافت حق اشتراک اپلیکیشن برای کاربران غیرایرانسلی، اعلام کرده بود ضمن دلجویی از برخی هواداران جناب آقای همایون شجریان که به دلیل استقبال گسترده، موفق به تماشای کنسرت به صورت زنده نشده‌اند، اعلام می‌دارد که به مناسبت عید سعید فطر و با دستور دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل، مبلغ حق اشتراک به حساب کاربرانی که حق اشتراک ویژه خریداری کرده‌ ولی موفق به مشاهدۀ کامل برنامه نشده‌اند، بازگردانده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز