خبرگزاری کار ایران

تغییر شناسه شبکه ایرانسل برای دعوت به مقابله با کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۹۰۱۳۳

ایرانسل شناسه شبکه خود را به طور موقت به «خانه بمانیم» تغییر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ایرانسل، در راستای فرهنگ سازی هرچه بیشتر برای در خانه ماندن مردم عزیز ایران، در جهت تأکید بیشتر برای دعوت به مقابله با شیوع بیماری کرونا، ایرانسل به طور موقت شناسه یا نام شبکه خود را از Irancell به KhaneBemanim-Irancell تغییر داده است.

این تغییر در بسیاری از گوشی‌های تلفن همراه، در قسمت بالای صفحه قابل رؤیت است و در برخی از گوشی‌های تلفن همراه در قسمت تنظیمات شبکه، انتخاب شبکه، مشاهده می‌شود.

ایرانسل امیدوار است از این طریق نیز بتواند به تمامی مشترکان یادآوری کند که با«در خانه ماندن» می‎توان جلوی گسترش هرچه بیشتر ویروس کرونا را، گرفت.

پیش از این نیز ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، برای تسهیل زندگی و آگاه سازی مشترکان درباره ویروس همه‌گیر شده کرونا، اقداماتی برای آموزش آنلاین، ارائه 100 گیگابایت اینترنت ثابت رایگان، دورکاری حداکثری کارکنان، بستر سازی برای ایجاد جلسات برخی نهادها، سازمان‌ها و کسب و کارها، ارائه کمک نقدی به مراکز درمانی و نهادهای مرتبط با پیشگیری این بیماری، رایگان کردن محتواهای ارائه شده در تلویزیون اینترنتی لنز، ارائه مکالمه رایگان به مدافعان سلامت، افزایش درگاه‌های پرداخت در اپلیکیشن ایرانسل من و تغییر اعلان‌های اطلاع رسان تماس‌های شبکه را به نتیجه رسانده است.

ایرانسل سعی دارد با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور، شرایطی را فراهم کند تا مشترکان در امنیت بهداشتی حداکثری، به فعالیت‌های خود بپردازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز