خبرگزاری کار ایران

آغاز عرضه سیم‌کارت‌های TD-LTE ایرانسل بدون نیاز به خرید مودم

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۸۳۹

سیم‌کارت‌های مختص مودم‌های اینترنت ثابت TD-LTE ایرانسل که تا پیش از این تنها به همراه مودم‌های اینترنت ثابت ارائه می‌شد، بدون نیاز به خرید مودم TD-LTE عرضه می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ایرانسل، متقاضیانی که قصد تهیه سیم کارت‌های نسل چهار ثابت TD-LTE بدون تهیه مودم را دارند، می‌توانند «سیم‌کارت مختص مودم‌های اینترنت ثابت TD-LTE» را به همراه بسته اینترنت اولیه، به صورت مجزا بدون نیاز به خرید مودم در زمان ثبت نام، تهیه کنند.

این سیم کارت‌ها در تمامی مودم‌های TD-LTE (با قابلیت پشتیبانی از باند فرکانسی ۳۵۰۰ مگاهرتز) قابل استفاده هستند و با استفاده از آن‌ها، مشترکان می‌توانند در تمامی استان‌ها از اینترنت پرسرعت ثابت (TD-LTE) ایرانسل استفاده کنند.

نمایندگی‌های مجاز منتخب، مراکز خدمات و در آینده، فروشگاه اینترنتی ایرانسل به نشانی shop.irancell.ir، این سیم کارت‌ها را ارائه می‌دهند.

پوشش گسترده در مراکز استان‌ها، سرعت بالاتر در مقایسه با سایر خدمات، امکان استفاده از بسته‌هایی با حجم‌های بالا و متنوع و هزینه مقرون به صرفه در مقایسه با سیمکارت‌های اینترنت همراه، از جمله مزایای این سیم‌کارت‌ها به شمار می‌روند.

قیمت سیم‌کارت‌های مختص مودم‌های اینترنت ثابت (TD-LTE) ایرانسل، ۲۴۰هزار ریال در نظر گرفته شده است و بسته‌های اینترنت ۲۴، ۴۰ و ۸۰ گیگابایتی نیز به عنوان بسته‌های اولیه معرفی شده‌اند.

توضیحات بسته

قیمت (ریال)

حجم بسته (گیگابایت)

بسته سه‌ماهه ۲۴ گیگابایتی اعتباری TDD

۴۶۰.۰۰۰

۲۴

بسته شش‌ماهه ۴۰ گیگابایتی اعتباری TDD

۷۰۰.۰۰۰

۴۰

بسته سالانه ۸۰ گیگابایتی اعتباری TDD

۱.۱۷۰.۰۰۰

۸۰

ایرانسل برای نخستین بار در ایران، مردادماه سال ۱۳۹۵، شبکه اینترنت ثابت پهن باند یا TD-LTE را از شهر مشهد به طور همزمان در ۲۵ استان ایران راه اندازی کرد و تاکنون این خدمت در ۱۵۹ شهر ارائه شده است.

علاوه بر TD-LTE، سایر فناوری‌های اینترنت ثابت موجود، مانند ADSL، به دلیل مشکلاتی از جمله سرعت پایین، نیاز به استفاده از خط تلفن ثابت، نیاز به ظرفیت خالی در مرکز مخابرات منطقه، نیاز به استفاده از خط تلفن ثابت و بدون امکان جابجایی و محدود به مکان خاص، به طور کامل پاسخگوی نیاز کاربران و مشترکان امروزی نیستند. این در حالی است که سرویس TD-LTE، با دارا بودن ویژگی‌هایی همچون قابلیت استفاده در مکان‌های مختلف، بدون نیاز به خط تلفن ثابت، راه‌اندازی سریع و پایداری بالا در آپلود و دانلود، تجربه سرعت بسیار بالاتری را برای کاربر همراه دارد.

مشترکانی که قصد استفاده از اینترنت پرسرعت ثابت نسل ۴ (TD-LTE) را دارند، می‌توانند از طریق وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir مناطق تحت پوشش این شبکه را بررسی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز