خبرگزاری کار ایران

با قابلیت انتخاب هوشمند بهترین شبکه؛

»سیم‌کارت هوشمند» شاتل موبایل وارد بازار تلفن ‌همراه کشور شد

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۰۰۸

شبکه تلفن همراه شاتل موبایل، با پیاده‌سازی راهکاری جدید و نوآورانه و برای اولین بار در ایران، از «سیم‌کارت‌ هوشمند» رونمایی کرد.

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل، با تحلیل مداوم و اتصال خودکار به بهترین شبکه و آنتن موجود در موقعیت جغرافیایی مشترک و با دارا بودن قابلیت آنتن‌دهی هوشمند، با کیفیت‌ترین پوشش سیگنال را در هر منطقه از کشور انتخاب می‌کند و بر این اساس، گسترده‌ترین و بهینه‌ترین پوشش شبکه‌های 3G و4G/LTE  تلفن همراه را برای مشترکین سیم‌کارت‌های خود، فراهم می‌کند.

براساس این گزارش و با پیاده‌سازی این فناوری نوآورانه، مشترکین شاتل موبایل در هر لحظه و براساس موقعیت جغرافیایی خود، به طور هوشمند به بهترین شبکه و قوی‌ترین آنتن موبایل در نزدیکی محل استقرار خود متصل می‌شوند و بهترین کیفیت و گسترده‌ترین پوشش فناوری‌های 3G، 3.75G،4G/LTE  و 4.5G کشور را در هر منطقه‌ تجربه خواهند کرد.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت‌های هوشمند شاتل با پوشش سراسری3G   و4G  و پیش‌شماره 0998 و کد یک، می‌توانند علاوه بر نمایندگان فروش شاتل موبایل در سراسر کشور، به وب‌سایت www.shatelmobile.ir مراجعه و یا از طریق شماره 09981000000 به صورت 24 ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل تماس بگیرند و فرآیند ثبت نام و تحویل سیم‌کارت را درب منزل خود انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز