خبرگزاری کار ایران

برترین اپراتور ارتباطات ثابت کشور ۱۶ساله شد

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۸۹۲

شرکت انتقال داده های آسیاتک، 20 بهمن 1382 تاسیس گردید و با اخذ مجوزهای مختلف و متناسب با نیاز های جامعه اعم از مجوز PAP و سپس مجوز FCP از سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی، مجوزIDC از مرکز ملی فضای مجازی هر روزه در کار خود پیشرفت حاصل کرده و به برترین اپراتور ارتباطات ثابت کشور تبدیل شده است.

آسیاتک در طی سالهای اخیر با تلاش بی وقفه و استفاده از نیروهای متخصص و همچنین با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا ، دستاوردهای متنوع و متناسب با نیاز جامعه را در زمینه های مختلف  از جمله: خدمات دیتاسنتر (IDC) شامل میزبانی سرور، اجاره سرور اختصاصی، مجازی و ابری، خدمات پهنای باند اختصاصی و اشتراکی، خدمات تلفن ثابت مبتنی برIP، خدمات ارزش افزودهVAS ، امکان استفاده از public wifi در فرودگاه ها و مراکز تجاری و همچنین اینترنت پرسرعت ADSL2+ و TD-LTE به جامعه عرضه نموده و توانسته هر روزه به خدمات رسانی خود افتخار نماید.

   شرکت انتقال داده های آسیاتک اکنون با داشتن بزرگترین دیتاسنتر محتوایی کشور ، همچنین شبکه دسترسی گسترده (access) و تکیه بر دانش فنی و تجربه 16 ساله خود، سعی می نماید در آینده نزدیک با توسعه و ارایه سرویس های جدید، همواره در جهت تحقق ماموریت سازمانی خود که همان بهبود زندگی مردم جامعه از طریق تسهیل و رشد زیر ساخت های ارتباط می باشد، گام بردارد.

 

آسیاتک به عنوان برترین اپراتور ارتباطات ثابت کشور  تا کنون موفق به دریافت جوایز و استانداردهای متنوع و گوناگونی شده است. استانداردهایی مانند سیستم مدیریت امنیت اطلاعات ISO 27001 گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001، استاندارد سیستم مدیریت شکایت مشتریISO 10001، ISO10002، ISO10003، ISO10004 ، نظام مدیریت آموزش کارکنان بر مبنای استاندارد ISO10015، سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات ISO 20000-1 کسب رتبه برتر در ارزیابی های سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی طی 3 سال پیاپی، کسب تقدیرنامه چهار ستاره جایزه تعالی و تندیس برنزین جایزه ملی کیفیت فناوری اطلاعات و ارتباطات، از جمله افتخاراتی است که  عنوان برترین اپراتور ارتباطات ثابت کشور را به آسیاتک بخشیده است.

همچنین آسیاتک به جهت ترویج و افزایش فرهنگ مشارکت و هرچه بیشتر و بهتر شدن میزان استفاده از تکنولوژی های روز دنیا نسبت به حمایت از استارت آپ ها اقدامات چشم گیری، نظیر همکاری با ستاد توسعه فناوری های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی داشته است.

لازم به توضیح است، به مناسبت 16 سالگی آسیاتک تخفیف های ویژه ای برای مشترکین و متقاضیان سرویس های خانگی و تجاری در نظر گرفته شده است. علاقه مندان می توانند برای دریافت اطلاعات تکمیلی به وب سایت شرکت آسیاتک به آدرس www.asiatech.ir مراجعه فرمایند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز