خبرگزاری کار ایران

در راستای حمایت‌های آسیاتک از استارت آپ‌های کشور آغاز می‌شود؛

تفاهم نامه همکاری با ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۸۱۷

به گزارش روابط عمومی شرکت آسیاتک، این شرکت در راستای حمایت از استارت آپ ها  و شرکت های دانش بنیان کشور با انعقاد تفاهم نامه ای اقدام به همکاری با ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی کرده و محصولات و سرویس های ویژه‌ای را مختص شرکت های فوق الذکر طراحی و عرضه می‌کند.

بر اساس این گزارش پکیج‌های شرکت آسیاتک در زمینه های خدمات دیتاسنتر (IDC) شامل میزبانی سرور، اجاره سرور اختصاصی، مجازی و ابری، خدمات پهنای باند اختصاصی و اشتراکی، خدمات تلفن ثابت مبتنی برIP، خدمات ارزش افزوده VAS، امکان استفاده از public wifi در فرودگاه ها و مراکز تجاری و همچنین اینترنت پرسرعت/ADSL2+  وTD-LTE  بوده که به استارت آپ‌ها و مراکز شتابدهی ارایه خواهد شد.

گفتنی است شرکت انتقال داده‌های آسیاتک، دارای مجوز FCP از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، با ایجاد زیر ساخت های بزرگ شبکه ای (Access) در سراسر کشور و همچنین طراحی، ایجاد و بهره برداری از چندین مرکز داده بزرگ از جمله در برج میلاد تهران همواره سعی نموده است که اکوسیستم مناسبی جهت فعالیت و توسعه انواع شرکت های بزرگ و کوچک و بخصوص مجموعه های خلاق و دانش بنیان را فراهم نماید.

 آسیاتک تاکنون  بسیاری از استارت آپ های کشور را تحت پوشش خود قرارداده و اکنون نیز با همکاری ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی با رویکردی جدید به حمایت های خود ادامه می دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز