خبرگزاری کار ایران

عمیدی رییس جدید موزه ارتباطات شد

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۰۸۶

امروز در مراسمی حسن عمیدی به عنوان مدیر جدید موزه ارتباطات معرفی و از خدمات علی اکبر نصر آبادی رییس سابق این موزه قدردانی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز( چهارشنبه) حسن عمیدی با حضور محمدرضا کارگر مدیرکل موزه های میراث فرهنگی، امیر ناظمی رییس سازمان فناوری اطلاعات، غلامرضا خواجه‌سروی رییس موزه و کتابخانه ملک، احسان آقایی رییس موزه هنرهای معاصر تهران و سید جمال هادیان رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات به عنوان رییس جدید این موزه معرفی شد.

ناظمی رییس سازمان فناوری اطلاعات دراین مراسم اظهار امیدواری کرد که رییس جدید موزه از ظرفیت های فناوری های نوین در معرفی موزه و جذب مخاطب استفاده کند.

همچنین سید ‌جمال هادیان رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات با اشاره به رویکرد جدید در موزه پست گفت: با خلاقیتی که در عمیدی سراغ دارم موزه ارتباطات تبدیل به یکی از موزه های فعال و پیشروی کشور می شود.

در پایان این مراسم لوح قدردانی وزیر ارتباطات به رییس پیشین موزه تقدیم شد و حکم رییس جدید به عنوان معاون موزه و اماکن تاریخی مرکز روابط عمومی و رئیس  موزه با امضای رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به عمیدی ابلاغ شد.

عمیدی از فعالان فرهنگی و هنری کشور بوده و بیش از 20 سال در معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان رییس روابط عمومی سابقه کار دارد و از  شهریور امسال به عنوان مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات مشغول به کار بود.

بر اساس این گزارش، موزه ارتباطات یکی از بزرگترین موزه های کشور است که تاریخ ارتباطات را گردآوری کرده، این موزه با 16 هزار متر مربع زیربنا ظرفیت بزرگی برای خدمات موزه ای و فرهنگی، هنری دارد.

پس از انتخاب محمدجواد آذری‌جهرمی به عنوان وزیر ارتباطات توجه وزارت ارتباطات به اماکن تاریخی و موزه ای بیشتر شده است به صورتی که ساختمان کلاه فرنگی به عنوان دفتر وزیر ارتباطات انتخاب شده است. فعال کردن موزه ارتباطات، احیا، مرمت و تغییر کاربری عمارت مستوفی الممالک برخی از مهمترین  تغییراتی است که با ورود وزیر جوان در این وزارتخانه اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز