خبرگزاری کار ایران

نشست خبری ماکلاب با حضور اصحاب رسانه برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۵۱۷

ماکلاب با شعار سبک جدید زندگی، پلتفرمی است که به تازگی استارت مسیر خود را زده و در تلاش است به بهترین شکل ممکن خدماتش را در اختیار اعضای خود قرار دهد.

علی خان آبادی، مدیر عامل ماکلاب در توصیف این پلتفرم در نشست خبری که برگزار شد گفت: «ما در ماکلاب سبک تازه ای از زندگی را به اعضای خود پیشنهاد می دهیم. ماکلاب پلتفرم هوشمندی است که سعی کرده در بخش هایی از زندگی روزمره اعضای خود شامل خرید، پزشکی و سلامت، ورزش و تفریح، سفر و گردشگری سبک تازه ای را از طریق ارائه آفرهای جذاب ایجاد کند.»

او ادامه داد: «در حال حاضر حدود 100 هزار کاربر بیدار داریم. این کاربران و عضوهای جدید می توانند به 12 هزار پایانه ای که با ما طرف قرارداد هستند، مراجعه کرده و خدمات دریافت کنند.»

مسعود صالحی، معاون محصول ماکلاب در رابطه با خدماتی که ارایه می دهند گفت: «سازمان اجرایی “ماکلاب” با کمک شما اعضا عزیز در حال تلاش برای ایجاد بیشترین امتیازها و بهترین اتفاق­‌هاست، به طور مثال به محض پرداخت حق عضویت، شما 10 برابر مبلغ پرداختی، شارژ کدهای تخفیف کسب و کارهای آنلاین رو به دست می‌آورید، یا در عضویت­‌های نقره‌­ای و بالاتر بیمه رایگان حوادث به شما تعلق می­‌گیرد، همچنین امکان استفاده از کالاها و خدمات دارای تخفیف در 12 هزار نقطه کشور عزیزمان و دسترسی به 1700 هتل داخلی و 3000 هتل خارجی با پیشنهادهای ویژه براتون فراهم می­شه، سازمان “ماکلاب” در حال آماده ­سازی بسته­ های VIP با پیشنهادهای فوق جذاب و باورنکردنی و تخفیف­ های بالای 50% در نقاط مختلف و صنوف متنوع است که به زودی عرضه می شود. همین موارد برای پرداخت حق عضویت که مبلغ زیادی هم نیست است.»

نشست خبری ماکلاب با حضور اصحاب رسانه برگزار شد

خان آبادی در پاسخ به خبرنگار کلیک مبنی بر اینکه آیا “ماکلاب” یک استارتاپ فروش تخفیف است؟ و آیا شباهتی با پلتفرم های مشابه خود دارد، توضیح داد: «هم بله هم خیر. “ماکلاب” یک استارتاپی است که نقطه شروعش جمع کردن فروشنده‌ها و سرویس‌دهنده‌هایی هست که حاضر شده‌اند به جمعیت عضو “باشگاه ما” با دادن تخفیف حال بهتری رو تقدیم کنند، اما از آنجایی که ماکلاب همه تخفیفی که دریافت می‌کند را به طور کامل تقدیم اعضا می‌کند، پس فروش تخفیف نیست و ضمنا شما در “ماکلاب” اساسا کالاها و سرویس‌های پذیرندگان رو به صورت مستقیم از خود آنها خریداری می‌کنید و نه از “ماکلاب”، پس پولتان را زمانی پرداخت می‌کنید که محل، کالاها و خدمت موردنظرتان را دیده و پسندیده‌اید.

واقعیت این است که “ماکلاب” هیچ حق واسطه‌گری در این میان دریافت نمی کند. این البته شروع قصه است و امکان های جذاب دیگری در راه است که ماکلاب را از فضای صرفا تخفیف جدا می کند.

او با این توضیح که عضویت در این باشگاه محدودیت سنی ندارد، افزود: «هرکسی در هر جای دنیا که به “ماکلاب” و فلسفه اجتماعی و سرویس­ هایی که روی این جامعه اینترنتی تعریف شده و به سرعت رو به گسترش است، علاقه داشته باشد و قوانین و مقررات را بپذیرد می توانیم میزبانشان باشیم.»

مسعود صالحی در توضیح به سوالی در رابطه با اینکه آیا “ماکلاب” مثل باشگاه مشتریان بانک­هاست یا تفاوتی وجود دارد تاکید کرد:

«ما تاکید داریم که به هیچ وجه باشگاه مشتریان نیستیم، به این معنا که اساسا اعضای “ماکلاب” به هیچ وجه صرفا به عنوان مشتریان در این جامعه اینترنتی دور هم جمع نمی شوند. فلسفه نامگذاری “ماکلاب” هم خیلی واضح است؛ “باشگاه ما”، جایی برای تجربه یه حس بهتر نه باشگاه مشتریان است. در واقع باشگاه مشتریان یک بانک، یک برنامه جانبی برای افزایش وفاداری مشتریان است.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز