خبرگزاری کار ایران

اعضای جدید هیأت مدیره همراه اول معارفه شدند

asdasd
کد خبر : ۸۲۷۳۰۷

طی مراسمی اعضای جدید هیأت مدیره همراه اول معارفه شدند و رئیس هیات مدیره مشخص شد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، روز سه شنبه سی ام مهرماه در مراسمی در برج همراه آقایان محمدسعید سرافراز و محمود کمانی به عنوان اعضای جدید هیأت مدیره اپراتور اول معارفه و آقایان علی بقایی به عنوان رئیس هیات مدیره و محمود کمانی به عنوان نایب رئیس هیات مدیره انتخاب شدند.

بقایی که براساس انتخاب اعضای هیات مدیره به ریاست هیات مدیره شرکت ارتباطات سیار ایران منصوب شد دکترای مدیریت مالی از دانشگاه تهران داشته و پیش از این نایب رئیس هیات مدیره همراه اول بود و سوابقی چون عضویت در هیات مدیره بانک کارآفرین، نایب رئیسی هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، مدیرعاملی و عضویت هیات مدیره گروه اقتصادی تدبیر، عضویت در هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری تدبیر و ... را در کارنامه خود دارد.

همچنین در سوابق و رزومه کمانی مواردی همچون مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی، معاون سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، مدیرعامل شرکت تحقیق و تولید وسایل الکترونیک (تکتا) و مدیرکل ارتباطات زمینی و ماهواره ای صدا و سیما دیده می شود.

سرافراز پیش از این مشاور مدیرعامل شرکت همراه اول بوده و در سوابق وی مواردی همچون مدیریت باشگاه نوآوری و فناوری دانشگاه شریف، مدیرعاملی شتاب‌دهنده «راه روشن» دیده می شود. سرافراز دارنده مدال طلای المپیاد ریاضی و دکترای مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز