خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خبر داد:

راه اندازی کد دستوری اپراتوری برای موقعیت‌یابی زائرین

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۳۶۵

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از برقراری کد دستوری USSD اپراتورهای همراه برای آگاهی از وضعیت و موقعیت زائرین با یکدیگر و ارسال موقعیت به دوستان خود در مسیر اربعین خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، حسین فلاح جوشقانی معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در بازدید از مرز خسروی با اعلام این خبر افزود: کد دستوریUSSD با شماره‌گیری #500*500* برای آگاهی از وضعیت و موقعیت زائرین با یکدیگر و ارسال موقعیت به دوستان خود به‌ صورت رایگان توسط همه اپراتورها در هر ساعتی از شبانه روز راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به پوشش ارتباطی در مسیر زائرین حسینی افزود: در مسیر جاده اربعین به سمت پایانه مرزی خسروی پوشش آنتن‌دهی اپراتورها مناسب ارزیابی شد.

شهریار بهنیا مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه نیز در این بازدید گفت: تمامی مسیرهای منتهی به شهرهای استان از دو مسیر ارتباطی فیبرنوری برخوردار است که با تمهیدات انجام شده سایت‌های جدید توسط اپراتورهای اول و دوم در مسیر اربعین احداث شده و با ایجاد رومینگ بین اپراتورها در کمربندی قصرشیرین و احداث سایت‌های پرتابل در مسیر اربعین مشکلات آنتن‌دهی نقاط کور برطرف شده است.

وی افزود: در این پایانه شبکه اینترنت بیسیم برقرار شده و شرکت مخابرات منطقه کرمانشاه تعداد 500 خط تلفن ثابت به پایانه مرزی خسروی و ستاد ارتباطات اربعین برای استفاده زائرین اربعین حسینی واگذار می کند.

براساس این گزارش، حسین فلاح جوشقانی رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و شهریار بهنیا مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه از ستاد ارتباطات اربعین حسینی و خدمات ارتباطی در پایانه مرزی خسروی بازدید کردند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز