خبرگزاری کار ایران

استقبال چشمگیر از فروش گوشی Huawei P۳۰ Lite در ایران

اتمام موجودی در کمترین زمان!

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۹۶۱

برند هوآوی مدتی است که جای خود را بیش از پیش در بازار ایران مستحکم کرده و جزء مهره‌های تأثیرگذار بازار کشور شناخته می‌شود.

ایلنا؛ چندی پیش هواوی در مراسمی از سری گوشی هایP30  با معرفی  P30 Pro و P30 Lite در ایران رونمایی کرد و در این مراسم زمان فروش گوشی P30 Lite نیز اعلام شد. با شروع فروش این گوشی موجودی آن در سریع‌ترین زمان ممکن به اتمام رسید؛ اما دلیل این استقبال چه بوده است؟

از زمان رونمایی گوشی P30 Lite و پس از اینکه اعلام شد این گوشی با اختصاص ارز نیمایی وارد کشور شده و با قیمتی متعادل به فروش می‌رسد، انتظار می‌رفت از این گوشی استقبال خوبی شود. با شروع مراحل فروش، این انتظار به حقیقت پیوست و موجودی P30 Lite در مدتی کوتاه به پایان رسید. این اتمام موجودی، هم در فروشگاه‌های سطح شهر و هم در فروشگاه‌های آنلاین اتفاق افتاد که نشانگر استقبال از این گوشی است.

گوشی Huawei P30 Lite علاوه بر قیمت مناسبش، از نظر فنی نیز مشخصات مطلوبی دارد.  دوربین‌ سه‌گانه باکیفیت در پشت گوشی، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی مجهز به هوش مصنوعی، طراحی زیبا، تراشه Kirin 710 با هشت هسته پردازشی و نمایشگر 6.15 اینچی IPS با رزولوشن 1080x2312 تنها بخشی از ویژگی‌های فنی این محصول هستند که علت خرید آن را کاملاً توجیه می‌کنند.

 اتمام موجودی در کمترین زمان!

برند هوآوی مدتی است که جای خود را بیش از پیش در بازار ایران مستحکم کرده و جزء مهره‌های تأثیرگذار بازار کشور شناخته می‌شود. اما دلایل فروش بالای این گوشی فقط در قابلیت‌های فنی و قیمت مناسب خلاصه نمی‌َشود؛ هوآوی جهت تکمیل این چرخه، برنامه‌های منظمی در پیش گرفته بود. تبلیغات هدفمند هوآوی، از جمله این برنامه‌هاست. شما به عنوان یک شهروند در سطح شهر و به عنوان یک کاربر در اینترنت، این تبلیغات را دیده باشید. تبلیغاتی که به عنوان یک مکمل کارآمد برای نقاط قوت این گوشی عمل کرده و باعث رشد بیشتر هوآوی در بازار شده است.

نکته جالب دیگر این است که اتفاقات اخیر درباره تحریم‌های آمریکا علیه هوآوی و شایعات پس از آن نه تنها نتوانست جلوی فروش گوشی‌های هوآوی را در ایران و کشورهای دیگر را بگیرد، بلکه فروش هوآوی همچنان رو به رشد است. این اتفاق را می‌توان مرهون اعتماد کاربران به هوآوی دانست؛ اعتمادی که در سال‌های طولانی حضور این برند در بازار ایران شکل گرفته و آن را جزء برندهای برتر بازار قرار داده است. توانایی تکنولوژیک هوآوی، شبکه بزرگ جهانی این برند و اهمیت ویژه این شرکت به تحقیق و توسعه (R&D) از دلایل دیگری است که تأثیرات خبرهای تحریم آمریکا و شایعات پیرامون آن را خنثی کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز