خبرگزاری کار ایران

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شد؛

بررسی جنبه های مختلف آمادگی برای انقلاب صنعتی چهارم

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۱۲۳

درنشست علمی دانش‌آموختگان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سازمان بهره‌وری آسیایی به موضوع آمادگی برای انقلاب صنعتی چهارم، ارزیابی و گام‌هایی برای تولیدکنندگان پرداخته شد.

به گزارش ایلنا از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نشست علمی دانش‌آموختگان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سازمان بهره‌وری آسیایی با حضور مدیران، کارشناسان و متخصصان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه و بخش خصوصی با موضوع جنبه‌های مختلف انقلاب صنعتی چهارم برگزار شد.

در این نشست، سیدمهدی حاتمیان، مدیرکل دفتر مدیریت استراتژیک و کسب و کارهای نوین با ارایه مقاله‌ «آمادگی برای انقلاب صنعتی چهارم، ارزیابی و گام‌هایی برای تولید‌کنندگان» به ارتباط پیوسته و بایسته بین digitizing، digitalizing و انقلاب صنعتی چهارم پرداخت.

در ادامه این نشست، مدیرکل دفتر مدیریت استراتژیک و کسب و کارهای نوین، تجربیات و آموخته‌های خود از دوره آموزشی سازمان بهره‌وری آسیابی تایوان در سال 2018 را با شرکت‌کنندگان به اشتراک گذاشت.

در بخش دیگری از این نشست پرسش و پاسخ‌هایی در مورد چگونگی ارزیابی شرایط موجود در بخش دولتی و خصوصی و همچنین نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات برای ورود به عرصه انقلاب صنعتی چهارم در ایران، توسط حاضران مطرح و در این زمینه به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز