خبرگزاری کار ایران

رفع مشکلات استارت آپ‌ها با طرح نوآفرین

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۹۱۶

سخنگوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به تصویب طرح نوآفرین در هیات دولت گفت: با تصویب این طرح، مشکلات استارت آپ هایی که در مراحل نخست رشد هستند رفع می شود.

به گزارش ایلنا از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سید جمال هادیان طبایی زواره، سخنگوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت ارتباطات به مناسبت گرامیداشت روز روابط عمومی اظهار کرد: طرح نوآفرین که در هیأت دولت تصویب شد یکی از اتفاقات مهم در حوزه حمایت از استارت آپ ها محسوب می شود.

وی درباره طرح نوآفرین توضیح داد: این  طرح  باعث ایجاد تحول در حوزه استارت آپ ها و شرکت های نوپا می شود و مشکلات بیمه، مالیات و جذب سرمایه گذاری استارت آپ هایی که در مراحل اول رشد هستند را رفع می کند.

حمید عباسی:توجه به روابط عمومی ها موجب رشد و ارتقا سازمان ها است

حمید عباسی، مدیرعامل و عضو هیأت مدیره موسسه پیام نیز در این جلسه با اشاره به نقش روابط عمومی ها در حوزه ارتباطات خاطرنشان کرد: نقش روابط عمومی ها در حوزه ارتباط با مشتریان، سازمان ها، شرکت ها و اطلاع رسانی دقیق و به موقع مهم محسوب می شود به طوری که روابط عمومی هر سازمان یکی از اصلی ترین سرمایه های آن مجموعه است و توجه به آن باعث رشد و ارتقا مجموعه ها در ابعاد مختلف خواهد شد.

وی نقش موسسه پیام بین سازمان ها و شرکت های تابعه وزارت ارتباطات را همانند یک روابط عمومی دانست و افزود: موسسه پیام نقطه اتصال بین سازمان ها، کارکنان و خانواده هاست. این موسسه با ایجاد تعامل در حوزه های مختلف فرهنگی، ورزشی و رفاهی سعی دارد نقاط مشترکی برای ایجاد روابط تنگاتنگ و صمیمانه ترسیم کند.

عباسی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا برای بازخورد بهتر اعضا، خدمات را گسترش دهیم و رضایت نسبی آنها را فراهم  کنیم.

در ادامه جلسه مدیران روابط عمومی سازمانها و شرکتهای ارتباطی به هم  اندیشی و تشریک مساعی در خصوص مسائل  این حوزه پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز