خبرگزاری کار ایران

حضور استارتاپ «نقاشیم»، برگزیده جشنواره فیروزه وزارت ارشاد در نمایشگاه کتاب

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۷۲۷

استارتاپ «نقاشیم»، برگزیده جشنواره فیروزه وزارت ارشاد در نخستین تجربه مشارکت استارتاپ‌ها در نمایشگاه کتاب امسال حضور داشت.

به گزارش ایلنا ، رسول رجایی، مدیر اجرایی بخش استارتاپ‌های سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران در بازدید از غرفه «نقاشیم» اظهار کرد: بخش استارتاپ‌ها امسال برای نخستین بار در نمایشگاه کتاب با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرخانه جشنواره فیروزه راه اندازی شد تا با قرار گرفتن استارتاپ‌ها درکنار ناشران گامی در کاهش مشکلات این حوزه برداشته شود.

رجایی ادامه داد: حضور استارتاپ نقاشیم در نمایشگاه کتاب امسال، از جشنواره فیروزه وزارت ارشاد کلید خورد و این استارتاپ با دارابودن سبک جدیدی از محصولات فرهنگی، شناخت سلایق مردمی و بازار مخاطب، کیفیت مناسب محصول و اهداف توسعه محور در بخش کتاب کودک، کتاب نقاشی، انیمیشن، عروسک واسباب بازی و محصولات متنوع فرهنگی مورد انتخاب قرار گرفت.

وی در بیان اهداف افزودن بخش استارتاپ‌ها به نمایشگاه کتاب امسال عنوان کرد: توسعه اقتصاد فرهنگ بنیان، کمک به تقویت زیرساخت‌های حمایتی و تشویقی کسب و کارهای فرهنگی و اجرای محورهای ۹گانه صنایع خلاق فرهنگی از محورهای موردتوجه بوده است.

رجایی با بیان اینکه ۳۷ استارتاپ در نمایشگاه امسال جانمایی شده‌اند بیان کرد: از این تعداد ۱۶ استارتاپ به حوزه نشر و کتاب، کتاب نقاشی و پادکست مرتبط هستند.

 « نقاشیم » گامی در توسعه فرهنگ بومی

 

حمید فرضی، موسس استارتاپ نقاشیم نیز اظهار کرد: «نقاشیم» با تبدیل نقاشی کودک به کتاب و محصولات متنوع فرهنگی، رویکردی فرهنگی و آموزشی دارد و گامی در راه توسعه فرهنگ بومی ایرانی است.

 

وی افزود: نقش آفرینی شخصیت اصلی محصولاتی چون عروسک، لوازم التحریر و ... با ایده از نقاشی کودک می‌تواند جذابیت زیادی برای وی بهمراه داشته و تولید کتاب بازی با محوریت آموزشی، خلاقیت و تعامل کودک را  برمی‌انگیزد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز