خبرگزاری کار ایران

دعوت از همه علاقه مندان به کسب و کارهای نوپا:

رایگان به سمینار رقابت‌های استارت‌آپی کالای آنلاین بروید

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۷۲۷

فروشگاه های اینترنتی امروزه با بیش از 20 هزار قلم کالا، نقش مهمی را در اقتصاد کشور بازی می کنند. تنوع کالا، عدم نیاز به رفت و آمد و قیمت مناسب باعث شده است تا مردم خرید اینترنتی را نسبت حضور در بازارهای شهری ترجیح دهند.

رییس مرکز کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه فنی و حرفه ای در مصاحبه با ایلنا گفت : رقابت های استارت آپی کالای آنلاین روزدوشنبه 26 فروردین ماه 98 از ساعت 16 الی 21 در دانشکده فنی و حرفه ای شهید شمسی پور تهران برگزار می شود. شرکت در این سمینار برای همه مردم و علاقه مندان به کسب و کارهای آنلاین رایگان است. برای شرکت در این سمینار از همه مدیران کسب و کار های آنلاین و علاقه مندان به استارت آپ ها، دعوت بعمل آمده است.

فروشگاه های اینترنتی امروزه با بیش از 20 هزار قلم کالا، نقش مهمی را در اقتصاد کشور بازی می کنند. تنوع کالا، عدم نیاز به رفت و آمد و قیمت مناسب باعث شده است تا مردم خرید اینترنتی را نسبت حضور در بازارهای شهری ترجیح دهند.

 زهرا بختیاری رییس مرکز کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه فنی و حرفه ای در مصاحبه با ایلنا گفت: فروشگاه های اینترنتی تحول بزرگی در مسیر تحویل مستقیم کالا از تولید کننده به دست مصرف کننده ایجاد کرده اند.

وی افزود: امروزه خرید و فروش اینترنتی کالا دیگر صرفا منحصر کالاهای دیجیتال نیست و بسیاری از اقلام مورد نیاز خانوارها امروزه توسط استارت آپ های این حوزه تامین می شوند.

وی بازار کالای آنلاین را نسبت به سایر حوزه های استارت آپی پر رونق ارزیابی کرد و افزود: خوشبختانه مردم ارتباط خوبی با این حوزه استارت آپی برقرار کرده اند.  علاقه مندان برای ثبت نام در این رویداد رایگان می توانند از طریق مراجعه به لینک ثبت نام (اینجا را کلیک کنید) در رویداد رقابت های استارت آپی شرکت کنند.

مدیر فروشگاه اینترنتی شیکسون در مصاحبه با ایلنا گفت: شیکسون اولین و قدیمی ترین سایت تخصصی مد و پوشاک در ایران است، این فروشگاه اینترنتی با تکنولوژی اتاق پرو مجازی و همچنین امکان خرید ست کامل لباس از نوآوران مد و پوشاک در فضای اینترنتی ایران بوده است. در حال حاضر با توجه به اوضاع اقتصادی رویکرد فروشگاه اینترنتی شیکسون به سمت تهیه کالای مقرون به صرفه و متنوع برای کلیه هموطنان است که در هر سطحی به راحتی امکان خرید کالای موردنظر خود را داشته باشند.

رایگان به سمینار رقابت‌های استارت‌آپی کالای آنلاین بروید

مدیر عامل فروشگاه اینترنتی kala.ir  در مصاحبه با ایلنا گفت: شرکت گسترش تجارت الکترونیکی کالای کیش  با مشارکت و همراهی بانک پارسیان، در راستای اهداف توسعه اقتصادی کشور اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی kala.ir کرد. هسته اولیه این شرکت متشکل از تیمی از برنامه نویسان نخبه و با استعداد بود که از سال 95 و در قالب دو شرکت با سابقه و خصوصی در شیراز، طراحی و پیاده سازی سامانه kala.ir را آغاز نمودند و در ادامه همراهی و سرمایه گذاری مجموعه بانک پارسیان را به دنبال داشت. راهبرد  kala.ir به عنوان یک بازار مجازی آنلاین (market place)، کمک به تولید کنندگان داخلی و عرضه کنندگان برتر کالا از طریق فراهم نمودن فضایی رقابتی و سالم است تا تأمین کنندگان بتوانند به راحتی، در شرایطی منصفانه محصولات خود را به مشتری نهایی عرضه کنند. آشنایی هر چه بیشتر عموم مردم جامعه با مقوله فروشگاه های مجازی و فرهنگ خرید آنلاین در کنار احترام به این حق مسلم مشتری که کالای مورد نظر خود را با اطمینان از اصالت، قیمت مناسب، و برخورداری از گارانتی و خدمات پس از فروش دریافت کنند، از جمله مهم ترین اصول و خط مشی kala.ir  می باشد. لازم به ذکر است که فعالیت های kala.ir تاکنون به صورت محدود بوده و هیچ برنامه تبلیغاتی و اطلاع رسانی گسترده ای جهت معرفی آن به عموم نداشته است و تنها از طریق اپلیکیشن تاپ (مربوط به تجارت الکترونیک پارسیان) به صورت محدود معرفی شده است. دفتر مرکزی و بخش لجستیک kala.ir در تهران، خیابان امام خمینی، بازار آنلاین پارسیان می باشد و شعبه شیراز آن نیز فعال است.

رایگان به سمینار رقابت‌های استارت‌آپی کالای آنلاین بروید

 علی شفایی مدیریت فروشگاه اینترنتی کیمیا آنلاین در مصاحبه با ایلنا گفت :با توجه به رسالت کیمیا آنلاین در جهت فروش آنلاین کالا و خدمات به عموم مردم از طریق فروشگاه اینترنتی بصورت نقد و اقساط (بدون داشتن ضامن )  یک مرجع تخصصی و کامل برای خرید کالای دیجیتال باشد .با بهره بردن از تجربه بالای کارکنان قیمت تمام شده برای مشتریان پایین تر از تعادل بازار بوده و شبکه گسترده تحویل کالا توانسته به این خدمت رسانی کمک فراوانی نماید.

رایگان به سمینار رقابت‌های استارت‌آپی کالای آنلاین بروید

مدیریت فروشگاه آنلاین ردکالا در مصاحبه با ایلنا گفت: ردکالا برترین سایت برگزاری حراجی آنلاین (به صورت مزایده زنده) در کشور می باشد و بر روی کالاهای نو، اصل و با گارانتی معتبر می باشد. همچنین ردکالا دارای یک بخش فروشگاه است که کلیه اجناس در آن به صورت مستقیم و با قیمت رقابتی قابل خریدند. شرکت کنندگان در حراجی ها، در صورت برنده شدن یا حتی برنده نشدن، تخفیفات ویژه ای را از ردکالا برای خرید کالا دریافت می کنند، لذا شرکت در حراجی کالای مورد نظر، ایده بسیار خوبی برای تهیه یک کالا می باشد. هر حراجی شامل چندین کالای با قیمت مشابه و از طبقه بندی های متفاوت است، پس با شرکت در حراجی و برنده شدن یا نشدن، می توانید هر یک از کالاهای دلخواه را با تخفیف مناسب تهیه کنید.

وی افزود: سایت ردکالا یک سایت فروش کالا یا خدمات با روش نوین است. علاوه بر حراجی با ورودی، انواع دیگر حراجی در این سایت انجام می‌شود از جمله حراجی‌های بدون ورودی، حراجی‌های جایزه و حراجی‌های اختصاصی. در ردکالا همه برنده هستند. کالاهای حراجی و فروشگاه، همه دست اول، اصل و با گارانتی معتبر است. اگر تمایل دارید به جمع کاربران این سایت ملحق شوید، کافی است به سایت ردکالا آمده، ثبت نام کرده و سپس تصمیم بگیرید در کدام حراجی‌ها قصد شرکت دارید.

رایگان به سمینار رقابت‌های استارت‌آپی کالای آنلاین بروید

 واثقی مدیر عامل ایمالز در مصاحبه با ایلنا گفت: مجموعه ما از سال ۱۳۹۱ تاسیس شده و با هدف تسهیل خرید آغاز به کار نمود. ایمالز در قالب یک وب سایت و اپلیکیشن آندروید و ios فعالیت دارد و فعالیت اصلی ایمالز معرفی، مقایسه و جستجو کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد در واقع ایمالز یک موتور جستجو بومی مختص کالا است که با بیش از ۱۰۰۰ فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت معدن همکاری می نماید.

ویژگی های ایمالز:

  1. کمک به خرید کالا با بهترین قیمت
  2. اطلاع رسانی از تغییر قیمت کالاها
  3. امکان ثبت نظر برای کالاها
  4. به اشتراک گذاری کالا با دوستان و آشنایان در شبکه اجتماعی
  5. مشاهده مشخصات و تصویر کالاها و بررسی های تخصصی کالا
  6. امکان انتخاب کالا براساس مشخصات،قیمت و....
  7. مشاهد نمودار تغییرات قیمت

رایگان به سمینار رقابت‌های استارت‌آپی کالای آنلاین بروید

مدیر فروشگاه آنلاین خانومی در مصاحبه با ایلنا گفت: فروشگاه اینترنتی خانومی که در زمینه فروش لوازم آرایشی بهداشتی و عطر فعالیت می کند، کار خود را از سال 1393شروع کرده است. این فروشگاه این امکان را برای کاربران خود فراهم نموده تا بتوانند کالای موردنیاز خود را در بین مجموعه متنوعی از برترین برندهای خارجی و ایرانی انتخاب کنند. یکی از گزینه هایی که این فروشگاه را می تواند در بین خریداران محصولات آرایشی و بهداشتی متمایز کند، کنترل قوی بر روی اصالت کالاها، کیفیت آنها و تاریخ انقضایشان است که به دلیل تخصصی بودن فروشگاه امکان پذیر می شود. همچنین یکی از مزیت های خرید از فروشگاه خانومی امکان سفارش و درخواست اشانتیون کالاست. مشتریان این فروشگاه می توانند اشانتیون هر محصولی که قصد خرید آن را دارند، سفارش داده و تست کنند.

مزایای فروشگاه آنلاین خانومی:

معرفی تخصصی محصولات آرایشی بهداشتی برندها

ارائه تخفیف های روزانه و دوره ای بر روی کالاهای منتخب

 انتشار مقالات به روز و کاربردی در حوزه زیبایی

 امکان مطلع شدن از موجود شدن کالا و تخفیف آن

 معرفی دقیق کالاهای ارائه شده، براساس کاتالوگ محصول و توضیحات تولید کننده

 ارسال رایگان برای سفارش های تهران و شهرستان

امکان انتخاب اشانتیون

رایگان به سمینار رقابت‌های استارت‌آپی کالای آنلاین بروید

 قربانی ، بنیان گذار ویترین زیبا در مصاحبه با ایلنا گفت: خرید آنلاین علاوه بر سهولت در پرداخت و دریافت کالا این امکان را به مشتری می‌دهد که انتخاب خود را در میان گستره زیادی از محصولات انجام دهد. از طرفی در خرید آنلاین هزینه اضافه‌ای به مشتری تحمیل نمی‌شود و مشتریان از اقصی نقاط کشور محصول را با قیمت یکسانی دریافت کنند. فروشگاه‌های مدرن این امکان را به مشتریان می‌دهند که پس دریافت محصول در صورتی که از خرید خود ناراضی باشند، محصول را برگردانند و هزینه پرداختی را پس گیرند و این امکانی است که می تواند برای شما و محصولات شما نیز به صورت همزمان در کنار سایر همکاران شما فراهم گردد.فروشگاه ویترین زیبا با فراهم آوردن تنوع معقولی از محصولات در کنار عرضه با قیمت مناسب آن‌ها، به دنبال خرید راحت و رضایت‌بخش کالا برای همراهان خودش است و این مهم را با مهیا کردن امکان بررسی فنی و کاربردی کالا   و ارائه محتوای مناسب و غنی محقق می‌سازد.فروشگاه ویترین زیبا متشکل از یک تیم جوان تحصیل کرده و با تجربه می باشد که در هر لحظه برای ارائه بهترین خدمات تلاش می‌کنند و بر این اعتقاد هستند که کمک به مشتری برای انتخاب بهترین گزینه بر فروش محصول مقدم است. هدف فروشگاه ویترین زیبا آگاهی بخشی به همراهان خود است و برای این کار در حال تلاش است.

رایگان به سمینار رقابت‌های استارت‌آپی کالای آنلاین بروید

شایان ذکر است که سمینار رقابت های استارت آپی سمیناری رایگان در حوزه کسب و کار است که از بهمن سال 96 آغاز شد و تمامی کسب و کارهای آنلاین را در حوزه های مختلف بررسی می کند. تا به حال 10 حوزه از مشاغل بررسی شده اند و در یازدهمین جلسه از آن کسب و کارهای فعال در حوزه کالای آنلاین بررسی می شوند.

 

رقابت های استارت آپی دوره های گذشته

بازتاب خبری سمینار

 

 

 

تاریخ برگزاری

رقابت های استارت آپی

شماره

برنامه

ایلنا

 

 

آزمایشگاه آنلاین بیمارستان رسالت (رویال تهران)

آزماتو

آزمایش آنلاین

30/11/96

آزمایش پزشکی آنلاین

1

شبکه نسیم

ایلنا

اقتصاد آنلاین

فاوا

کارآفرین ناب

آرمان اقتصادی

فصل اقتصاد

چابک- اخبار بیمه

مراقب بیمه

عصر ایران

ازکی

وبیمه

 

بیمه بازار

20/1/97

بیمه آنلاین

 

2

بیمیلاین 

بیمه دات کام

بیتمه

ازکیـ 

 

عصر ایران

ایلنا

مخبرنیوز

فاوا

بانکداران

پول نیوز

ماهنامه بازار کار نوین

شتاب تاکسی

می بریم

 

کرایه چی

چیتکس

 

ماکسیم

31/2/97

پنجم ماه مبارک رمضان

تاکسی آنلاین

3

مخبرنیوز

ایلنا

شمسی پور

اکسین تلکام

معماریال

چمدون

دکوریسا

خوگر

31/2/97

پنجم ماه مبارک رمضان

معماری آنلاین

4

دکورچی

آرشیگیت

آرل

اتاق

ساختمان ساز

دکوبوم

چیدانه

ست شید

کاپرو

 

 

 

مهرنیوز

روزنامه فرصت امروز

ایلنا

بازارکار

پرداخت برتر

افکارنیوز

ملک رادار

بورس24

نسیم آنلاین

دانشگاه شریف

عصر ساختمان

ماهنامه بازار کار نوین

 

کیلید

ملک رادار

شیپور

25/4/97

املاک آنلاین

5

ایلنا

اقتصاد آنلاین

پاکلین در ایلنا

واش لین ایلنا

وبنا

زودشور

تمیزشو

پاکلین

واش لین

27/4/97

خشک شویی آنلاین

6

لاندر اپ

واش ماش

حباب

ببر و بشور

 

 

 

لاوسته

ایلنا

فاوا

مخبرنیوز

حرف مفید

دانشگاه شریف

فلایتیو ایلنا

سیاره

مستر سوغاتی

فلایتیو

اسنپ تریپ

9/7/97

گردشگری آنلاین

7

جاجیگا

تراویلو

وادیرو

ونو

سفربیمه

زودروم

میزبون

جااینجاس

بروبه

سفر24

اقامت ۲۴

رسپینا24

ایلنا

خبرگزاری استقلال

جوان نیوز

تندرست نیوز

 

 

کانال هواداران پرسپولیس

کانون هواداران استقلال

4/8/97

شهرآورد(دربی) آنلاین

8

ایلنا

روزنامه بازار کار

هفته نامه بازار کار

اقتصاد آنلاین (1)

اقتصاد آنلاین (2)

میوه دات کام

مستر میوه

میوا

مهمانو

میوه میوه

 

بازرگام

میوه24 

تبافی

هفت میوه

 میوه آنلاین miive

پَکِتو

ای میوه

 میوه آنلاین mivehonlline

میوچه

سان میوه

باکسیتو 

سبزی من

میوه پلاس

میوه آنلاین

9

ایلنا

شرکت اینترنت اشیاء انجیر

اسپرلوس

خانه هوشمند رایمون 

لوکسین

هوم

سدنا

خانه هوشمند

10

 

 

 

 

 

برند HDL

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز