خبرگزاری کار ایران

کارگاه paintech با حضور بنیانگذاران zoodfood و دکمه

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۷۱۱

کارگاه paintech در هشتمین همایش بانکداری با حضور بنیانگذاران zoodfood و دکمه برگزار شد.

به گزارش ایلنا، صادق فرامرزی بنیانگذار paintech در کارگاه پین‌‌تک در هشتمین همایش بانکداری با تاکید براینکه  paintech هدفش حمایت از استارت‌‌آپ‌‌ها در زمان رشدشان نیست بلکه آنها را در نقطه سقوط درمی‌یابد، گفت: یک سال پیش که طرح paintech را با عنوان درد فناوری مطرح کردیم، تلاشمان آن بود تا نه فقط شتابدهنده استارت‌‌آپ‌‌ها باشیم بلکه در نقطه‌‌ای که استارت‌‌آپ‌ها در آستانه شکستند با آنها باشیم.

وی با تاکید بر اینکه چه بسا ایده‌‌هایی که خوب باشند اما به دلیل عدم بیزینس مدل‌‌ها نتوانسته‌‌اند آنچه را که در پی آن بودند را محقق کنند، اظهار داشت: پین‌‌تک مرجعی برای جمع‌‌آوری شکست‌‌ها و راه‌‌حل‌‌‌هایی برای جلوگیری از تکرار شکست در حوزه‌‌های مختلف خواهد بود. انستیتو پین‌‌تک شرکت کارت اعتباری ایران‌‌کیش نیز که مدتی است راه‌‌اندازی شده می‌‌تواند محلی برای این مرجع باشد، اما تاکید می‌‌کنم پین تک یک مفهوم است و ارتباطی با هیچ شرکتی ندارد. 

از نکات قابل توجه این کارگاه حضور کیارش عباس‌‌زاده، بنیانگذاز zoodfood بود که به عنوان یکی از استارت‌‌آپ‌‌هایی که تجربه شکست داشته در این جلسه تصریح کرد: در هر کسب و کاری هم داشتن نیروی انسانی خوب اهمیت دارد و هم منابع مالی برای جذب نیروی انسانی.

وی به این مسئله که برای آغاز هر تجارتی باید به دو نکته که چه چیزی برای مردم نیاز است و این مسئله که آیا آن نیاز را شخصی که می‌‌خواهد تجارت را آغاز کند می‌‌داند، اشاره و خاطرنشان کرد: در امور کسب و کارها ضمن آنکه باید به بحث تبلیغات توجه شود اما نباید بی‌‌هدف در این امر هزینه شود.

بنیانگذار zoodfood افزود: هیچ استارت‌‌آپی نباید در برابر یادگیری و رشد مقابل کند.

روح‌‌الله پرنیان دیگر سخنران این کارگاه تجربیات شکست خود را درباره استارت‌‌آپ دکمه به عنوان شبکه اجتماعی خرید در ایران بیان کرد. او با بیان اینکه هفت سال است که دکمه مشغول به فعالیت است، ابراز داشت: باید برای شروع هر کاری دانست که ایده خوب چیست و چه کسانی می‌‌توانند آن را انجام بدهند.

وی با بیان اینکه داشتن تیم خوب مطلب بعدی است که در کنار شناخت قوانین کار آن را باید دانست، ابراز داشت: تا زمانی که در ماه‌‌ها یا حتی سال‌‌های نخست یک استارت‌‌آپ درآمد و هزینه‌‌های آن یکسان است، این موضوع بیانگر موفقیت آن استارت‌‌آپ است چراکه استارت‌‌آپ‌‌ها از یک دوره به بعد رشدشان تابع‌‌نمایی پیدا خواهد کرد.

وی به راهکارهای جذب سرمایه استارت آپ‌ها پرداخت و یادآور شد: به توانایی‌های خود توجه کنید و آنها را با ایده‌‌هایتان هماهنگ کنید. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز