خبرگزاری کار ایران

تشریح دلیل استعفای عضو هیات مدیره اتحادیه کسب و کارهای مجازی

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۰۴۱

دبیر هیات مدیره اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی از استعفای یک عضو هیات مدیره این اتحادیه خبر داد و گفت: با این استعفا هیچ تغییری در برنامه‌های کاری اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی رخ نمی دهد و عضو علی البدل جایگزین عضو مستعفی خواهد شد.

به گزارش ایلنا، چندی پیش خبر رسید که یکی از اعضای هیات مدیره اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی استعفا داده است ولی نامی از وی برده نشد برای روشن شدن این موضوع ایلنا با دبیر هیات مدیره این اتحادیه گفت و گویی داشته تا این موضوع برای اذهان عمومی شفاف شود.

فرشاد وکیل زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به اینکه کدام یک از اعضای هیات مدیره اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی استعفا داده است؟ اظهار کرد: به تازگی آقای حمید محمدی از هیات مدیره اتحادیه استعفا دادند. دلیل استعفا، گرفتاری شخصی و کاری اعلام شده که امکان حضور در کارهای صنفی را به ایشان نمی‌دهد چرا که این طور که گفته‌اند کارهای صنفی با منافع شخصی‌شان در تضاد است.

وی درباره اظهار نظر اتاق اصناف در مورد این استعفا، گفت: این استعفا به اتاق اصناف ارجاع داده شده ولی تا جایی که من مطلع هستم اتاق اصناف هنوز در این مورد اظهار نظر نکرده است ولی با توجه به اینکه عزم آقای محمدی جدی است، این استعفا از نظر من قطعی شده است.

دبیرهیات مدیره اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی در پاسخ به اینکه با این استعفا ترکیب جدید اعضای هیات مدیره چگونه خواهد بود، گفت: با این استعفا، عضو علی البدل وارد هیات مدیره اتحادیه می‌شوند و هیچ اخلالی در روند کاری هیات مدیره ایجاد نخواهد شد و اهداف و برنامه ها همچنان کمافی‌السابق ادامه می‌یابد.

فرشاد وکیل زاده توضیح داد: دوستان برای ماندن آقای محمدی در هیات مدیره اتحادیه کسب و کارهای مجازی بسیار به ایشان اصرار کردند ولی شواهد و قرائن نشان می‌دهد ایشان دیگر به اتحادیه بر نمی‌گردند چرا که چندین بار با ایشان تماس گرفته شده ولی وی درخواست‌ها را رد کرده‌اند.

دبیر هیات مدیره اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی، تاکید کرد: این عضو مستعفی اتحادیه با اطمینان اعلام کرده که این بار برگشتی وجود ندارد البته آقای محمدی در یک سال گذشته چندین بار خواسته بودند که استعفا دهند اما به هر دلیلی پشیمان شدند اما این بار این تصمیم کاملا جدی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز