خبرگزاری کار ایران

رقابت‌های استارت آپی به سراغ برندهای گردشگری آنلاین می‌رود

رایگان به سمینار رقابت‌های استارت آپی صنعت گردشگری بروید

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۵۳۷

هفتمین دوره از رقابت های استارت آپی در تاریخ 9 مهر ماه در دانشگاه شهید شمسی پور تهران برگزار می شود.

ایلنا؛ بنا به گفته محمد رضا مجمع، دبیر علمی این سمینار، دعوت نامه هایی برای استارت آپ های این حوزه ارسال شده است. وی افزود: در گام اول این رقابت ها به سراغ استارت آپ های آزمایش پزشکی آنلاین به نام های آزماتو، آزمایش آنلاین و آزمایشگاه آنلاین بیمارستان رسالت رفتیم، گام دوم با حضور استارت آپ های وبیمه، بیمه دات کام، بیمه ازکی، بیمه بازار، بیتمه، بیمیلاین سراغ بیمه ای ها رفتیم و گام سوم را با استارت آپ های تاکسی آنلاین به نام های شتاب تاکسی، می بریم، ماکسیم، کرایه چی و چیتکس برداشتیم و در گام چهارم با استارت آپ های معماری آنلاین به نام های خوگر، چیدانه، دکوریسا، دکوبوم، معماریال، اتاق، دکورچی، ست شید، آرشیگیت، کاپرو، چمدون، آرل و ساختمان ساز آشنا شدیم. در گام پنج به سراغ شیپور و ملک رادار در حوزه رقابت های استارت آپی املاک رفتیم و در گام ششم با حضور واش لین، پاکلین، زودشور، تمیزشو، حباب، واش ماش، ببروبشور، لاوسته، حباب، لاندر اپ خشک شویی آنلاین ها را در رقابت های استارت آپی بررسی کردیم. حال در هفتمین قدم به سراغ اسنپ تریپ، فلایتیو، تراویلو، وادیرو، ونو،اقامت ۲۴، میزبون جااینجا،جاجیگا، رسپینا24، زودروم، سفر24، سامانه چارتر و سفربیمه در سمینار رقابت های استارت آپی صنعت گردشگری می رویم.  

زهرا بختیاری ریاست مرکز کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه فنی و حرفه‌ای در خصوص سمینار رقابت های استارت آپیگردشگری در مصاحبه با خبرنگار ایلنا گفت: حضور برندهای برتر گردشگری در ششمین دوره از این سمینار نشان می دهد، دانشگاه فنی و حرفه ای توانسته است ارتباط خوبی را با مدیران کسب و کارهای نوپا برقرار نماید و از این رو در تلاش هستیم تا با گسترش حمایت خود از کسب و کارهای نوپا، فضایی را جهت تعامل مستمر دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای با صاحبان کسب و کارهای نوپا برقرا نماییم. بختیاری افزود: حمایت های قابل توجه ای در جهت حمایت از کسب و کارها در دانشگاه فنی و حرفه ای در حال انجام است تا بتوانیم کمک بسزایی را برای اشتغال زایی جوانان کشور انجام دهیم.

محمدرضا مجمع به ایلنا اظهار کرد: رقابت های استارت آپی سمیناری است موفق در حوزه معرفی کسب و کارهای نوپا که تا به امروز 6 سری از آن برگزار شده است و امیدواریم تا با حمایت دانشگاه شمسی پور و دانشگاه فنی حرفه ای این سمینارهای معرفی استارت آپی کماکان ادامه یابد و بتوانیم در طول 2 سال 42 حوزه استارت آپی را بررسی و معرفی کنیم. ایشان از همه علاقه مندان به کسب و کار دعوت کردند تا با ثبت نام از طریق مراجعه به  لینک ثبت نام در سمینار (اینجا)  کاملا رایگان در جدیدترین  رویداد از این رقابت های استارت آپی جذاب شرکت کنند.

وی افزود: این سمینار دوشنبه 9 مهر از  ساعت 16 الی 20در دانشگاه شمسی پور برگزار می گردد ولی رقابت های استارت آپی فقط یک سمینار نبوده و در ماه های آینده نیز در حوزه های جدید با سمینارهای جدید با علاقه مندان به کسب و کارهای نوپا در ارتباط خواهیم بود.

همچنین مدیر بازاریابی اسنپ تریپ در مصاحبه با ایلنا گفت:  اسنپ ‌تریپ، سرویسی‌ است که رزرو هتل و خرید اینترنتی بلیط هواپیما را در سراسر ایران فراهم می‌کند تا کاربران بهترین انتخاب را داشته باشند. داستان اسنپ‌تریپ از سال 1394 شروع شد. این سرویس یکی از زیر مجموعه‌های گروه اینترنتی ایران است که در آن زمان با اسم "پین‌تاپین‌" فعالیت می‌کرد، تا اینکه در سال 1396 با کامل‌ کردن خدماتش اسمش را به اسنپ‌تریپ تغییر داد.

در ادامه، تنوع هتل‌ها و اقامتگاه‌ها در سایت و اپلیکیشن اسنپ ‌تریپ بالاست و همچنین پایین‌ترین قیمت رزرو هتل را در بین تمامی سایت‌های رزرو آنلاین هتل تضمین می‌کند. شما از طریق این سایت می‌توانید در بین بیش از 800 هتل و اقامتگاه داخلی، جستجو و مقایسه کنید و بهترین‌ انتخاب را با توجه به سلیقه و توان مالی‌تان داشته باشید. خدمات اسنپ تریپ به رزرو آنلاین هتل محدود نمی‌شود و امکان خرید اینترنتی بلیط هواپیما را هم از طریق این سرویس به سراسر ایران ممکن است.

رایگان به سمینار رقابت‌های استارت آپی صنعت گردشگری بروید

مدیر عامل فلایتیو در گفت‌وگو با ایلنا بیان کرد: فلایتیو، سامانه رزرو و خرید بلیط هواپیما، قطار و هتل است که در سال 1394 با ارائه نسخه آزمایشی خود شروع به کار کرد و طی همان سال نیز زیرساخت های خود را گسترش داد. این روند رشد و پیشرفت در فلایتیو سبب شد که در خرداد ماه سال 1395 نسخه اولیه فلایتیو به صورت رسمی راه اندازی شود. در حال حاضر سایت و اپلیکیشن فلایتیو در حال خدمت رسانی در حوزه گردشگریست و کاربران می توانند خرید بلیط هواپیما ، خرید بلیط قطار  و رزرو هتل  خود را از سراسر جهان به راحتی و امنیت کامل با فلایتیو انجام دهند. این در حالیست که فلایتیو رتبه اول فروش بلیط خارجی در ایران را به خود اختصاص داده است.

برخی ویژگی های فلایتیو:

* ارائه بلیط دست اول بدون هزینه اضافه

* امکان رزرو رایگان بلیط هواپیما و بیش از 330 هزار هتل سراسر جهان

* دسترسی آسان و سادگی در مراحل رزرو و خرید

* امکان رزرو هتل سراسر جهان با کارت شتاب

* 52 سال تجربه شرکت خدمات مسافرتی (دورپرواز)

* ارائه ضمانت ویژه برای بلیط های سیستمی و چارتر

* پشتیبانی 24 ساعته واقعی در 3 شیف حتی روزهای تعطیل

* تضمین بهترین قیمت برای بلیط هواپیما، قطار و رزرو هتل

* نماینده رسمی همه ایرلاین های داخلی و خارجی، حتی خطوط داخلی دیگر کشورها

* ارائه خدمات گردشگری متفاوت؛ امکان برنامه ریزی برای سفر با انتخاب بازه زمانی، نوع بلیط و هتل

رایگان به سمینار رقابت‌های استارت آپی صنعت گردشگری بروید

زهرا جعفریان فاندر و یکی از مدیران استارتاپ وُنو نیز در گفتگو با ایلنا گفت: وُنو vono یک پلتفرم دو سویه در حوزه گردشگری است. این پلتفرم برای متصل کردن دو سوی بازار؛ شرکت کنندگان در تورهای گردشگری و برگزارکنندگان تورها طراحی شده و به عبارت دیگر، وُنو vono مرجع بزرگی برای معرفی تورهای گوناگونی مثل طبیعت‌گردی، شهرگردی، کوهنوری و … است. با توجه به اهمیت گردشگری داخلی و علاقه‌مند شدن مردم به طبیعتگردی، با بازار بزرگی در این حوزه روبه‌رو هستیم و حجم بالای تقاضا، فضای پر رقابتی را در صنعت گردشگری ایجاد کرده است. وُنو با ایجاد راهکارهایی مثل نظر و امتیاز دادن به برگزارکننده (تورلیدر) بعد از اتمام تور، سعی کرده به گردشگران کمک کند تا تورها و خدمات با کیفیت‌تر و بهتری را در دسترس داشته باشند. در یک سال گذشته حدود 1000 تور در وُنو ثبت و برگزار شد که با گذشت زمان شاهد افزایش کیفیت تورهای برگزار شده هستیم.

رایگان به سمینار رقابت‌های استارت آپی صنعت گردشگری بروید

بابک سهرابی موسس استارتاپ جاجیگا، در گفت‌وگو با ایلنا گفت: حوزه اجاره روزانه‌ ویلا با گردش مالی بیش از هزار میلیارد تومان در سال، تا پیش از این بصورت سنتی و از طریق روش‌هایی غیر شفاف و ناایمن در حال خدمات دهی بود، جاجیگا پلتفرمی ست برای ارائه خدمات رزرواسیون اینترنتی اقامتگاههای مردمی، همچون ویلا، سوئیت، آپارتمان مبله، اقامتگاههای بوم گردی و خانه های روستایی، که با درک مزیتهای میهمان نوازی ایرانی و با ایجاد شفافیت در ارائه خدمت و نرخ گذاری شفاف توسط میزبانان، بستری امن، آنلاین و شفاف برای رزرو اقامتگاه های مورد نیاز گردشگران و ایرانگردان را با کیفیت، نرخ و امکانات متفاوت در سراسر کشور مهیا کرده است. با استقبال گردشگران از خدمات ارائه شده در جاجیگا، این کسب و کار در تابستان سال جاری، با رشد فروش بیش از 60 برابری نسبت به مدت مشابه سال گذشته روبرو بوده و تمرکز این کسب و کار در حال حاضر بر گسترش مناطق تحت پوشش و همچنین افزایش کیفیت خدمات اقامتی ارائه شده با فرهنگ سازی و آموزش میزبانان خود می باشد.

رایگان به سمینار رقابت‌های استارت آپی صنعت گردشگری بروید

مدیر عامل سامانه وادیرو در گفتگو با ایلنا خاطرنشان کرد: سامانه  «وادیرو»، استارتاپی در حوزه‌ی گردشگری است که با ارائه جامع‌ترین راهنمای سفرهای ارزان قیمت داخل کشور، اشتغال‌زایی در کشور را از طریق استفاده از ظرفیت اقامتگاه‌های شهری و محلی در دستور کار قرار داده است. وادیرو با ثبت بیش از بیست‌هزار اقامتگاه  در سراسر ایران بزرگ‌ترین ارائه‌کننده قانونی خانه‌مسافر در کشور محسوب می‌شود اصلی‌ترین مشخصه وادیرو توجه ویژه این مجموعه به گردشگری روستایی در راستای رونق روستاها و اقامتگاه‌های بومگردی است.

رایگان به سمینار رقابت‌های استارت آپی صنعت گردشگری بروید

مسعود عرفانیان مدیر محصول «میزبون» در گفت‌وگو با ایلنا چنین توضیح می‌دهد: در دهه اخیر، بهره‌گیری از اقامتگاه‌های اختصاصی در سراسر دنیا به طور چشم‌گیری افزایش داشته است. اقامت در مکان‌های اختصاصی اکنون انتخاب اول بسیاری از مسافرانی است که ترجیح می‌دهند به جای استراحت در هتل، تجربه منحصر‌به‌فردی را از اقامت در یک ویلا، خانه‌ یا آپارتمان مبله و یا اقامتگاه بوم‌گردی به دست بیاورند. سامانه «میزبون» پاسخی است به نیاز مسافرانی که قصد دارند ضمن تجربه سبک متفاوتی از سفر، در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند. میزبون با بازدید از اقامتگاه‌ها و تایید آن‌ها، اعتماد و اطمینان را مبنای ارائه خدمات خود قراد داده که این دو اصل، همواره از دغدغه‌های اصلی مسافران هستند. همچنین میزبون این امکان را برای صاحبان اماکن اقامتی فراهم می‌کند تا با اجاره روزانه اقامتگاه خود، گردشگری مناطق مختلف کشورمان را رونق ببخشند.

رایگان به سمینار رقابت‌های استارت آپی صنعت گردشگری بروید

مدیرعامل رسپینا 24 در مصاحبه با ایلنا گفت: سپینا24، به عنوان بنیان گذار فروش اینترنتی بلیط سیستمی هواپیما از سال 1389 فعالیت خود را در حوزه ی گردشگری آغاز نموده و در حال حاضر با داشتن دو شعبه ی فعال در مشهد و  بیش از 100 کارشناس خبره و پشتیبانی 24 ساعته، یکی از برندهای نام آشنا در این زمینه به شمار می آید. رسپینا24 با داشتن تمام مجوزهای لازم و مطابق با قوانین سازمان های مطبوع، امکان خرید بلیط هواپیمای بیش از 950 ایرلاین داخلی و خارجی را فراهم نموده و تاکنون به بیش از ۳ میلیون نفر خدمات آنلاین مسافرتی ارائه نموده و خدمات متنوعی را در حوزه ی گردشگری به صورت آنلاین ارائه میدهد که عبارتند از:

خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی

خرید اینترنتی بلیط قطار در تمام مسیرهای ریلی

خرید آنلاین تور داخلی و خارجی

رزرو آنلاین هتل داخلی و خارجی

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس

استرداد آنلاین بلیط و پشتیبانی 24 ساعته

رایگان به سمینار رقابت‌های استارت آپی صنعت گردشگری بروید

مدیرعامل جا اینجاس در مصاحبه با ایلنا گفت: این روزها قیمت و هزینه اقامت در هتل برای مسافران به یکی از کلیدی ترین عوامل مؤثر در انتخاب و رزرو هتل تبدیل شده است. مسافران و مخاطبان سایت های رزرو هتل در  وبسایت های مختلف جستجو می‌کنند تا مناسبت ترین قیمت را برای رزرو هتل موردنظرشان بیابند. در کنار قیمت مسئله مهم دیگر سهولت و سادگی فرایند رزرو است. هرچقدر این فرایند راحت‌تر انجام شود، علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، موجب می‌شود کاربران تجربه رضایت بخش‌تری از رزرو خود داشته باشند. سامانه‌ی رزرو هتل جااینجاس وبسایتی است که با هدف تامین و برآورده ساختن این دو دغدغه مهم برای کاربران با کسب مجوزهای لازم از سازمان گردشگری در سال 1396 راه اندازی شد. حتی اگر برای اولین بار است که رزرو آنلاین هتل را انجام می‌دهید، به‌راحتی و بدون دردسر می توانید، خودتان این فرایند را در جااینجاس به اتمام برسانید، چون مسیر رزرو بارها توسط یک تیم متخصص و حرفه ای آزمایش شده و این راحتی نتیجه‌ی بیش از یک سال تجربه کاربران و تلاش تیم فنی جااینجاس برای بهبود این فرایند است.

رایگان به سمینار رقابت‌های استارت آپی صنعت گردشگری بروید

علی حیدری موسس و مدیر عامل شرکت وب آرا و برند تراولیو هم در مصاحبه با ایلنا گفت: تراولیو اولین بازار آنلاین مقایسه ای تور های مسافرتی است که بر اساس علایق، رفتار، شرایط و محدودیت هایتان به شما تور پیشنهاد میکند . با تراولیو دیگر نگران این نباشید که  تعداد روزهای مرخصی شما با روزهای تور همخوانی ندارد . اگر به دنبال فعالیتی خاص در مسافرت میگردید تراولیو به شما پیشنهاداتی بر اساس سلایقتان می دهد . در بخش  "تور دلخواه خود را بباف"  شما میتوانید خدمات ،نوع پرواز ، طول مدت سفرتان و تاریخ رفت و برگشت خود را شخصی سازی کرده و سفری نزدیکتر به روحیاتتان تجربه کنید. تراولیو  تنها یک سایت فروش تور نیست. بعد از سفر، تراولیو علایقتان را ثبت میکند و بر اساس آن به شما پیشنهاد تور میدهد. تصور کنید بعد از سفر ماه عسل خود با تراولیو، در سالگرد ازدواجتان نیز به شما پیشنهاد جذابی داده شود!  ما تور نمیفروشیم. ما در تراولیو لذت سفر و امکان ایجاد تجربه ای متفاوت را به شما هدیه میدهیم.

رایگان به سمینار رقابت‌های استارت آپی صنعت گردشگری بروید

مدیر عامل زود روم در مصاحبه با ایلنا گفت: زودروم یکی از استارت آپ های گروه اینترنتی ایران است که از پاییز سال 96 کار خود را شروع کرده است. کار این استارت آپ به‌اشتباه مثل سرویس رزرو هتل انگاشته می‌شود درحالی‌که با این نوع خدمات متفاوت است. خدمات این استارت آپ برای افرادی است که به تهران و مشهد سفر می‌کنند و می‌خواهند برای اقامتشان مکانی اقتصادی و به‌صرفه را انتخاب کنند. زودروم اقامتگاه‌های اقتصادی را به مجموعه خود اضافه می‌کند و کیفیتشان را به‌وسیله‌ی تجهیز کردن، به سطح استانداردهای خود می‌رساند و باقیمتی کمتر از قیمتی ارزان‌تر ارائه می‌کند. این سرویس برای اولین بار در ایران در اختیار مسافرین تهران قرارگرفته است.

رایگان به سمینار رقابت‌های استارت آپی صنعت گردشگری بروید

مدیر عامل سامانه چارتر در مصاحبه با ایلنا گفت: سامانه چارتر، فراتر از یک سایت فروش بلیط هواپیما، مجموعه ایست که با ترکیب نیروهای مجرب در حوزه گردشگری و فناوری اطلاعات، توانسته با طراحی و پیاده سازی یک سامانه جامع فروش بلیط، خدمات خود را با کمترین هزینه، سریعترین و به روز ترین تکنولوژی ها به مسافران ارائه کند و نظر تعداد قابل توجه ای از کاربران را در اندک زمان راه اندازی به خود جلب کند. امکان خرید اینترنتی بلیط هواپیما اولین فاز از افق دید بزرگ این مجموعه می باشد، که سعی دارد حس شیرین سفر را با تجربه خوب خرید همراه سازد

مدیر عامل سفر بیمه نیز در گفتگو با ایلنا گفت: هر چیزی میتونه یه سفر خاطره انگیز رو خراب کنه! فکرشو بکنین که چه اتفاقاتی ممکنه تو سفر براتون پیش بیاد! فرض کنین هوا گرمه، خیلی گرسنه بودین و کنار خیابون یه ساندویچ گرفتین و دچار مسمومیت غذایی شدین یا اصلا هنوز سفرتون شروع نشده بوده و تو فرودگاه چمدونتون رو گم کردین و هیچی همراهتون نیست! کیف پولتون رو دزدیدن و نه تنها پولی ندارین بلکه مدارک هویتی شما رو هم بردن!  با یک هزینه خیلی جزئی نسبت به سفری که شاید ساعت ها واسش برنامه ریزی کردی، شما میتونین سفر خودتون رو بیمه کنین و حتی هزینه های پیش بینی نشده رو توی کشور مقصد دریافت کنین! ما در سفربیمه این امکان رو در اختیار شما قرار میدیم تا خیلی سریع و آسون بهترین بیمه های مسافرتی رو باهم مقایسه کنین  و با اطمینان خاطر بیمه سفر خودتون رو بعد از پرداخت بصوت آنلاین دریافت کنین!  بدون بیمه سفر، بی خیال سفر!

رایگان به سمینار رقابت‌های استارت آپی صنعت گردشگری بروید

مهدی مشکاتیان موسس استارتاپ ای مپ (iMap) در گفتگو با ایلنا گفت : حتما برای شما پیش آمده که به شهر یا کشوری مسافرت کنید و اطلاعی از مکان های گردشگری ، بانک ها ، بیمارستان ها و یا دیگر مکان های مهم آن شهر نداشته باشید و تمایلی هم به پرسیدن مرتب آدرس ها از افراد محلی آنجا نداشته باشید. ای مپ ربات هوشمندی هست که به راحتی مشکل شما را حل میکند، کافی است تا ربات ای مپ را اجرا کنید. ای مپ از ۵ زبان پارسی ، انگلیسی ، روسی ، ایتالیایی ، فرانسوی پشتیبانی میکند و هر جای دنیا قادر به ارائه سرویس هست. پس از انتخاب مکان مورد نظر خود در ای مپ امکاناتی برای شما فراهم میشود تا در سریع ترین زمان به مکان مورد نظر خود برسید. راهنمای دقیق مسیر ، مسیریابی به مکان مورد نظر ، دریافت اطلاعاتی راجب ان مکان (از سرویس هایی نظیر ویکی پدیا)، دریافت تصاویر ارسالی کاربران از آن مکان ، امکان اشتراک گذاری تصاویر خود با کاربران شبکه ای مپ از جمله قابلیت هایی است که ای مپ در اختیارتان قرار میدهد. ای مپ در حال حاضر در قالب ربات تلگرام اماده ارایه خدمت است که در اینده ای نزدیک این امکان فراهم خواهد شد تا با اپلیکیشن ای مپ نیز این خدمات قابل ارایه باشند.

رایگان به سمینار رقابت‌های استارت آپی صنعت گردشگری بروید

مدیر عامل سفر24 در مصاحبه با ایلنا گفت: سامانه فروش بلیط سفر24نقطه ای ار یکی از سایت های فروش آنلاین بلیط هواپیما در حوزه پروازهای داخلی و خارجی می باشد که به کاربر این امکان را می دهد در کمترین زمان و به راحت ترین شیوه و  داشتن فیلترهایی به مانند انتخاب نوع ایرلاین و زمان از بین مسیرهای پرواز جستجویی آسان داشته باشند همچنین این سامانه با ارائه خدمات استرداد آنلاین و برگشت وجه به صورت آنی و همچنین نشان دادن قیمت دقیق پروازها صداقت خود را به مسافر اعلام میدارد.خریدی آسان، سریع و مطعمن همراه با  سفر24

رایگان به سمینار رقابت‌های استارت آپی صنعت گردشگری بروید

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز