خبرگزاری کار ایران

رییس دانشکده پست و مخابرات:

آزمون انتخاب 1500 مربی مهارت آموزی سربازان نیمه شهریورماه برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۸۸۳

رییس دانشکده پست و مخابرات از برگزاری آزمون انتخاب مربیان آموزش و تربیت سربازان برای فراگیری مهارت های حوزه ICT در نیمه شهریور ماه خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات، وحید یزدانیان رییس دانشکده پست و مخابرات به امضای تفاهم نامه بین وزارت ارتباطات و نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت: مطابق این تفاهمنامه، نیروهای مسلح باید سه هزار نفر را به وزارت ارتباطات معرفی کنند تا بعد از شرکت در آزمون کتبی و مصاحبه، 1500 نفر برای آموزش دوره هایICT  سربازان برگزیده شوند.

وی با تاکید بر اینکه برای گزینش مربیان ابتدا باید چارچوب مربیگری آنها تدوین می شد، اظهار کرد: این دانشکده، 14 زیررشته در حوزهICT  را برای مهارت آموزی سربازان تعریف کرد تا با آموزش مربیان هر یک از آنها توانایی تدریس در شش زیر رشته را بدست آورند که در حال حاضر با تعاملی که با ستاد نیروهای مسلح داشته ایم سه هزار نفر برای آزمون کتبی مربیان در نیمه شهریور ماه به دانشکده معرفی می شوند.
یزدانیان با اعلام اینکه کارنامه آزمون دهندگان بلافاصله پس از آزمون استخراج می شود گفت: با توجه به سطح نمره ها، دو هزار نفر از تاریخ 24 شهریور تا هفته اول مهرماه برای مصاحبه تخصصی در سراسر کشور دعوت می شوند.
رییس دانشکده پست و مخابرات با بیان اینکه ضوابط مصاحبه توسط این دانشکده تدوین شده است، خاطرنشان کرد: پس از مصاحبه، نمره آزمون و ویژگی های فردی مانند فن بیان، مدرک تحصیلی و... ملاک انتخاب و گزینش 1500 نفر مربی قرار می گیرد.
وی با اشاره به اینکه برای 40 درصد مصاحبه شوندگان گواهی نامه مربیگری صادر می شود، افزود:  با همکاری سازمان فنی و حرفه ای کشور در 173 مرکز این سازمان برای سایر برگزیدگان دوره های مربیگری به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار می شود تا برای آموزش سربازان آماده شوند. 
 بر اساس این گزارش، در اسفند ماه  سال 96 گذشته، تفاهم ‌نامه همکاری های مشترک میان ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت ارتباطات، علوم، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان امضا شد. بر اساس این تفاهم نامه دستگاه های دولتی تعهد کردند که زمینه اشتغال زایی جوانان را شناسایی و معرفی کنند تا زمینه ورود آنها به حوزه اشتغال فراهم شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز