خبرگزاری کار ایران

از سوی وزارت ارتباطات مشخص شد؛

۶ محور اصلی در ارائه تسهیلات وتوسعه خدمات فناوری

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۳۴۵

صمیمی گفت: ۶ محور اصلی ارائه شد که یکی حمایت از توسعه نرم افزارها، حمایت از توسعه خدمات و زیرساخت‌های رایانش ابری، توسعه محصولات راهبردی، توسعه محتوا و ارائه خدمات و امنیت است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، نشست خبری حسین صمیمی مدیر توسعه فناوری وزارت ارتباطات امروز سه شنبه ۱۲ تیرماه با حضور خبرنگاران اصحاب رسانه در سالن امید این وزارتخانه برگزار شد.

در این نشست صمیمی اظهار کرد: ما در پورتال وزارت ارتباطات محورهایی را مشخص کرده‌ایم که نشانه جهت گیری وزارتخانه در ارائه تسهیلات بوده است و امسال یک بازنگری در این زمینه شروع شده است.

وی افزود: ما ۶ محور اصلی داریم که یکی حمایت از توسعه نرم افزارها، حمایت از توسعه خدمات و زیرساخت‌های رایانش ابری، توسعه محصولات راهبردی، توسعه محتوا و ارائه خدمات و امنیت است.

وی افزود: تا امروز تنها ۶ استان شعبه کارگروه وجوه ارائه شده را داشت که با توجه به تاکید وزیر ارتباطات در استفاده حداکثری ظرفیت‌های استانی ما مجوز انجام کار را در همه استان‌ها گرفته‌ایم.

صمیمی تصریح کرد: تا امروز پژوهشگاه فضایی با شرکت‌های دانش بنیان مختلفی همکاری داشته که بسته های حمایتی هم در وجوه ارائه شده برای این موضوع در نظر گرفته‌ایم.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز