خبرگزاری کار ایران

آخرین دستاوردهای همراه اول در سومین نمایشگاه تخصصی الکامپ اهواز

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۹۸۳

همراه اول با ارائه آخرین دستاوردهای هوشمندسازی و ‌اینترنت اشیا، در سومین نمایشگاه تخصصی الکامپ اهواز حضور دارد.

به گزارش‌ایلنا، سومین نمایشگاه تخصصی الکامپ در حوزه فن آوری اطلاعات و ارتباطات، در بخش های کسب و کارهای فاوا، دولت الکترونیک، بانکداری الکترونیک، ارتباطات و رسانه دیجیتال، کسب و کارهای نوپا (استارتاپ)، کامپیوتر، امنیت شبکه، تجارت الکترونیک، رباتیک و اینترنت اشیا ۲۰ تا ۲۳ اردیبهشت ماه در اهواز برگزار می‌شود.

همراه اول در این نمایشگاه، جدیدترین محصولات و خدمات سازمانی، راهکارهای هوشمندسازی و اینترنت اشیا، راهکارهای بانکی و‌ پرداخت و دولت الکترونیک را در غرفه خود ارائه می‌کند.

علاوه بر این در حوزه هوشمندسازی و ‌اینترنت اشیا با مباحث هوشمند سازی شبکه انرژی، مدیریت هوشمند ناوگان حمل و نقل، نمایش شهر هوشمند از طریق واقعیت افزوده؛‌ در حوزه راهکارهای بانکی و پرداخت با مباحث ارائه راهکارهای بانکی، پرداخت و صندوق های فروشگاهی برای بانک ها، شرکت های پرداخت مبادی گمرکات و فروشگاه ها؛ در حوزه محصولات و خدمات با حوزه های سرویس شماره مجازی، خط ویژه سازمانی، چتر دیتای سازمانی، بسته های اشتراکی و اختصاصی دیتا، شبکه خصوصی مجازی موبایل، شبکه اختصاصی امن همراه و معرفی سامانه های فروش و خدمات همراه سازمانی و همچنین خدمات دولت الکترونیک و دولت همراه در این نمایشگاه حضور دارد.

حمایت از تولید داخلی، معرفی ظرفیت های بخش خصوصی در عرصه فن آوری ارتباطات و اطلاعات استان خوزستان، معرفی و توسعه بازار آخرین دستاوردها در زمینه فن آوری اطلاعات و ارتباطات، تعامل میان سازمان های دولتی و بخش خصوصی جهت پیشبرد اهداف مرتبط در حوزه فاوا، معرفی استارتاپ ها و فرآهم سازی بستر مناسب برای ارائه ایده های جدید و.. از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز