خبرگزاری کار ایران

دومین دوره کمپ استعدادیابی ایرانسل-لالیگا برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۵۷۵

دومین دوره کمپ فوتبال ایرانسل-لالیگا برای پسران 11 تا 13 سال با حضور سفیران لالیگا در تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، دومین کمپ فوتبال ایرانسل-لالیگا با هدف استعدادیابی و آموزش کودکان و نوجوانان مستعد با حضور 66 نوجوان پسر 11 تا 13 ساله از 8 تا 10 اردیبهشت ماه در تهران زیر نظر سفیران لالیگا و مربیان و بازیکنان حال حاضر و پیشکسوت ایران برگزار شد.

در دومین کمپ فوتبال ایرانسل-لالیگا ژولیو باپتیستا بازیکن سابق تیم‌هایی نظیر سائوپائولو، سویا، رئال مادرید، آرسنال، رم و تیم ملی برزیل به عنوان سفیر لالیگا و محسن خلیلی، رضا شاهرودی، ادموند بزیک، محمد انصاری، وحید امیری، امید روانخواه، آرش برهانی و تنی چند از بازیکنان و پیشکسوتان فوتبال ایران حضور داشتند.

پیش از این ایرانسل با ایجاد بستری برای استعدادیابی، شرایط آموزش حرفه‌ای فوتبال را برای کودکان در اولین کمپ فوتبال ایرانسل-لالیگا از 2 تا 4 اسفندماه سال گذشته با حضور نمایندگان و سفیران لالیگا نظیر گایزگا مندیتا ستاره سابق تیم ملی اسپانیا و باشگاه‌های والنسیا، لاتزیو و بارسلونا و جمعی از بازیکنان فوتبال حال حاضر و سابق تیم ملی و تیم‌های باشگاهی ایران فراهم کرده بود.

به تمامی بازیکنان حاضر در این کمپ نظیر کمپ اول مدرک رسمی از سوی لالیگا اهدا شده است.

دومین کمپ فوتبال ایرانسل-لالیگا در راستای تفاهم نامه‌‌ای که بین ایرانسل و سازمان لیگ اسپانیا، لالیگا، با دو هدف فراهم آوردن دسترسی مشترکان ایرانسل به محصولات و محتوای ویدئویی باکیفیت و اختصاصی لالیگا و بهبود کیفیت فوتبال در ایران به ویژه در میان جوانان منعقد شده است، برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز