خبرگزاری کار ایران

بسته‌های ترکیبی جدید سیم‌کارت‌های شاتل موبایل معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۲۲۶

شاتل موبایل از ارائه بسته‌های ترکیبی جدید خود شامل سیم کارت، دقایق مکالمه و پیامک، ترافیک اینترنت همراه و اشتراک نماوا به مشترکین جدید این اپراتور تلفن همراه کشور به مناسب فرارسیدن نوروز باستانی خبر داد.

 به گزارش ایلنا به و به نقل از روابط عمومی شاتل موبایل، مشترکین جدیدی که در بازه زمانی ۱۵ تا ۲۹ اسفند نخستین تماس را از سیم کارت خود برقرار کنند؛ براساس بسته آغازین انتخابی، علاوه بر سیم‌کارت، تا سه ماه مکالمه و پیامک نامحدود، تا ۵۳ گیگابایت حجم اینترنت همراه، اشتراک یک ماهه سرویس تماشای فیلم و سریال نماوا و بسته کتاب صوتی دریافت می کنند.

بسته آغازین شماره چهار شاتل موبایل شامل سیم‌کارت، ۵۱ گیگابایت اینترنت همراه برای ماه اول و یک گیگابایت اینترنت در ماه دوم و یک گیگابایت اینترنت در ماه سوم، سه ماه مکالمه و پیامک شاتل موبایلی نامحدود و ۳۰۰ دقیقه مکالمه خارج شبکه و ۳۳۰۰ پیامک برای سه ماه به همراه یک ماه اشتراک رایگان نماوا و بسته کتاب صوتی به قیمت ۴۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

این بسته به مشترکین فعلی خدمات ADSL شاتل برای ماه اول با ۱۰۱ گیگ اینترنت و ۳ گیگابایت اینترنت ثابت ۷ روزه عرضه می شود.

سیم‌کارت و بسته آغازین شماره دو شاتل موبایل با ۱۲ گیگابایت اینترنت یک ماهه، ۳۰ روز مکالمه و پیامک شاتل موبایلی نامحدود، ۱۰۰ دقیقه مکالمه و ۲۱۰۰ پیامک یک ماهه با هزینه ۲۵ هزار تومان عرضه می شود. این بسته برای مشترکین فعلی ADSL شاتل با ۵۲ گیگابایت اینترنت همراه یک ماهه و ۲ گیگابایت اینترنت ثابت ۷ روزه عرضه میشود.

سیم کارت و بسته آغازین شماره یک شاتل موبایل نیز تا ۲۹ اسفندماه به همراه ۵.۵ گیگابایت اینترنت یک ماهه، ۳۰ روز مکالمه و پیامک شاتل موبایلی نامحدود و ۱۰۰ دقیقه مکالمه و ۱۱۰۰ پیامک یک ماهه به همراه اشتراک نماوا و بسته کتاب صوتی به قیمت ۱۸ هزارتومان ارائه می‌شود.

این بسته برای مشترکین فعلی خدمات ADSL شاتل با ۱۱ گیگابایت اینترنت همراه یک ماهه و ۱ گیگابایت حجم اینترنت ثابت ۷ روزه فعال سازی می‌شود.

بر اساس این گزارش، مشترکین فعلی سیم کارت های شاتل موبایل هم که تا پیش از ۶ اسفند به این شبکه پیوسته اند، ۲۰ گیگابایت اینترنت همراه ۷ روزه بعنوان هدیه نوروزی دریافت میکنند.

این دسته از مشترکین در صورت برقراری حداقل ۱۵ دقیقه مکالمه در بازه زمانی ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین، علاوه بر هدیه فوق در تاریخ ۲۰ فروردین ۹۷ تا ۵۰ گیگابایت اینترنت هدیه دریافت می‌کنند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بسته‌های جدید سیم کارت های شاتل موبایل، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت می‌توانند به وب سایت این اپراتور به نشانی www.shatelmobile.ir مراجعه و یا با شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز