خبرگزاری کار ایران

طرح ویژه زنبیل برای روز مادر؛ هر روز، روز توست!

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۳۵۲

روز مادر یا روز زن یکی از مهم ترین مناسبت‌های تقویمی در کشورهاست، هرچند که در تقویم ما روز مادر با روز جهانی آن تطابق ندارد اما باز هم چیزی از اهمیت این روز فوق‌العاده کم نمی کند.

به گزارش ایلنا، مادر یک شخصیت به خصوص و منحصر به فرد در زندگی همه ماست، فداکاری و محبت مادرها بی مانند است و به خصوص در فرهنگ ایرانی ارتباط و عشق بی دریغ مادری یک مثال بارز برای عشق حقیقی به شمار می‌آید. در آستانه روز مادر احتمالاً شما هم دغدغه خریدن هدیه مناسب و مورد پسندتان را دارید. اما خریدن هدیه‌ای که از هر لحاظ کامل باشد کار ساده‌ای نیست، حتی اگر کاملاً بر سلیقه مادرتان اشراف داشته باشید و بدانید که چه چیزی او را خوشحال می کند، در صورتی که هنوز تصمیمی برای هدیه مورد نظرتان نگرفته‌اید اوضاع سخت تر هم می‌شود.

روز مادر هر سال در هر فصلی که قرار بگیرد مساوی می‌شود با شلوغی و ازدحام در خیابان‌ها و مراکز خرید، به خصوص که امسال روز مادر با روزهای پرکار پایانی سال و ازدحام خرید عید همزمان شده و چندان دور از انتظار نیست که شلوغی بیش از اندازه، امان شهر را ببرد. هرچند خرید اینترنتی در تمام سال روش راحت و بی دردسری به شمار می آید اما در این روزها قطعاً بهترین روش برای تهیه هدیه‌ای است که فکر می کنید برای مادرتان مناسب است. فروشگاه اینترنتی زنبیل هم برای روز مادر تخفیف‌های ویژه ای ارائه داده که حتماً از بین آنها می توانید هدیه مناسب یک مادر مهربان را پیدا کنید!

 طرح ویژه زنبیل برای روز مادر؛ هر روز، روز توست!

اولین انتخاب برای یک هدیه خاص برای مادر عزیزتان زیورآلات چشم‌نواز و زیباست. لوازمی مانند عطر و لوازم آرایش، وسایل آرایش مو و تجهیزات دیگر زیبایی برای اکثر خانم‌ها یک انتخاب مناسب است و کلکسیون گسترده‌ای از این وسایل در فروشگاه زنبیل وجود دارد. اما اگر فکر می‌کنید مادری که برایش هدیه می خرید اهل این وسایل نیست و علاقه یا استفاده‌ای از آنها ندارد، می‌توانید لوازم خانگی برای او بخرید که زیبا و دوست داشتنی هستند و در عین حال انجام امور خانه را برای او لذت بخش می کنند یا به نحوی کار او را راحت تر می‌کنند. خریدن تجهیزات پزشکی خانگی هم انتخاب خوبی برای مادرانی است که نیاز به مراقبت و درمان‌های خانگی دارند. برای مادرانی که پا به سنین میانسالی گذاشته‌اند هم هدایایی وجود دارد که ممکن است کمتر به ذهن برسد. دستگاه‌های فشار سنج و تشک‌های طبی یا ماساژور می تواند هدایای منحصر به فردی باشد که کمک زیادی به آنها بکند و سلامتی مادران عزیز هر خانواده و در نتیجه شادی و آرامش خانواده را بیشتر حفظ کند. پس برای انتخاب بهترین هدیه و بهترین انتخاب با بهترین قیمت به زنبیل سر بزنید چون از خرید هدیه تا تحویل گرفتن آن تنها سه ساعت زمان نیاز دارید، چیزی که در هیچ فروشگاه دیگری نمی توانید پیدا کنید!

زنبیل را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

برای آگاهی از آخرین اخبار فروشگاه اینترنتی زنبیل به اینستاگرام زنبیل و تلگرام زنبیل بپیوندید!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز