خبرگزاری کار ایران

نخستین نرم افزار سایت ساز ماژولار به بازار آمد

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۷۹۳

  شرکت طراحی وب سایت راتین از معدود شرکتهای طراحی سایت در تهران است که پس از تولید 3 نسخه نرم افزار cms ,و شناخت نیاز کارفرمایان  و سالها کوشش توانست نسخه تمام بومی نرم افزار cms خود را تولید کند.
تاکنون سایت سازهایی که به به بازار آمده بر پایه متن و ویرایشگر بوده و دارای ویجت ساز ، ماژول ساز و صفحه ساز نبودند. اما نرم افزار سایت ساز راتین با رویکردی بازرگانی و تجاری برنامه نویسی شده است و کاربرانی که می خواهند امکانات بیشتری برای سفارشی سازی سایت خود داشته باشند می توانند از آن بهره ببرند کافیست کاربران کمی html , css بدانند البته برای کارفرمایانی که با وب آشنایی ندارند نیز ابزارهای وجود دارند تا بتوانند سایت خود را بسازند و آنرا را  بدلخواه تغییر دهند.

نخستین نرم افزار سایت ساز ماژولار به بازار آمد

برخی از امکانات سایت ساز 

قابلیت گسترش و تغییرات

با توجه به ماژولار بودن و بومی بودن نرم افزار و تکنیک های برنامه نویسی بکار برده شده در آن (ORM) امکان تغییر و گسترش وجود دارد و می توان ماژولهای جدید به طراحی سایت اختصاصی آن افزود و آنها را سفارشی کرد.

بکاربردن الگوریتم های فشرده سازی صفحه وب

در این روش سایت روانتر ، و وبگردی درآن آسان می شود. فشرده سازی 30 تا 80 درصدی حجم فایلها که باعث افزایش فراوان سرعت لود سایت می شود. با توجه به عدم استفاده از کامپوننت های آماده و Tableless بودن  سایت و همچنین فرآیندهای مورد نیاز برای کارایی بیشتر مانند کشینگ( Caching) فراهم شده است. یکی از فاکتورهای مهم برای روبوت های جستجوگر مانند گوگل، سریع باز شدن صفحات آن وب سایت است.

امنیت بالا  در طراحی وب سایت

پیاده سازی و برنامه نویسی سایت با استفاده از روشهای کدنویسی مانند هشینگ (SH1-256) و Sever Side Validation,Client Side Validation  انجام می شود و از بسیاری از روشهای هک مانند SQLInjection , Xss جلوگیری شده است.
تجربه و تخصص در طراحی سایت حرفه ای
حدود 12 سال کار و دانش تخصصی در این زمینه کمک شایانی در جهت بهینه سازی و افزایش کیفیت و سرعت و امنیت نموده است و شرکت طراحی سایت  راتین با رفع اشکالات گذشته کوشیده تا سطح تکنولوژی کار خود را همواره افزایش دهد.
یکی از این موفقیتهای این شرکت تولید بستر فریم ورک یا معماری بهینه شده تکنولوژی وب فرم ASP.net که مزایا تکنولوژی MVC را دارد اما معایب آنرا ندارد.

نوآوری و خلاقیت در برنامه نویسی وب سایت 

شرکت برنامه نویسی راتین توانسته با کمک تیم نرم افزاری خود تمام ماژولها و زیر ساخت های مورد نیاز شامل:
1. پلاگین های Jquery 
2. ماژولهای کاربردی لایبرری(Library) و فریم ورک (Framework) 
مورد نیاز را نوشته و پیاده سازی کند.

 

به کارنبردن CMS های آماده و پکیج های رایج  

متاسفانه بسیاری از شرکت های طراحی سایت بدلیل نداشتن دانش مورد نیاز اقدام به سفارش طراحی سایت با CMS های آماده می کنند که اشکالات و مشکلات فراوانی در آینده می تواند به همراه داشته باشد.
1-سایت ها و پرتال ها بزرگ وکاربردی را نمی توان و یا بسختی می توان با اینگونه پکیج ها  (Joomla, Drubal, DotNetNuke, WordPress) پیاده سازی کرد و در آنها گسترش و یا تغییر داد. 
2-دارای کد سربار (Overload) می باشند ، زیرا به گونه ای طراحی شده اند که معمولا همه گونه نیازی را پوشش دهند.
3-انعطاف پذیری ندارند و شما باید در قالب آن پکیج نیازهایتان را هماهنگ کنید و نسبت به امکانات زبانهای برنامه نویسی مانند Asp.net , Php در سطح پایین تری هستند.
4- روشهای خاصی برای پیاده سازی دارند.
5- معمولا کسانی که این ابزارها را برای طراحی سایت و طراحی مالتی مدیا بکار می برند دانش پایینی در زمینه برنامه نویسی دارند . و نمی توانند بدون کمک این ابزارها طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت حرفه ای انجام دهند.

سازگاری ساختار برنامه نویسی و طراحی سایت با موتورهای جستجو (Cross Browser)  

در تمام بروزهای وب مانند فایر فاکس ، کروم، سافاری، اپرا،IE6-10 سازگاری دارد.
 Log و گزارش گیری از درخواست ها با کمک Http Handler 8. Log و گزارش گیری از درخواست ها با کمک Http Handler :
تمام در خواست و فعالیت های انجام شده روی سایت Log شده و گزارشی از آنها تهیه و در صورت نیاز مدیر سایت نمایش داده خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز