خبرگزاری کار ایران

یک دوربین و یک دریا حرف ناگفته

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۲۷۶

انتظارتان از یک گوشی هوشمند میان‌رده چیست؟ طراحی خوب، صفحه نمایش مناسب، دوربین با کیفیت و پردازنده‌ای که از پس بازی و اجرای برنامه‌های مختلف بربیاید و البته قیمت مناسبی هم داشته باشد.

هواوی سومین تولیدکننده گوشی در دنیاست که همه کاربران در سراسر دنیا را مورد توجه قرار داده و برای همه اقشار مردم گوشی تولید می‌کند. اما جدیدترین محصول هواوی، آنر 6X است که برای کاربران میان‌رده در نظر گرفته شده است. 

در یک نشست خبری با حضور الهه طاهری، مدیر روابط عمومی شرکت هواوی و بنیامین دارمی، مدیر مارکتینگ هواوی در ایران و جمعی از خبرنگاران، گوشی Honor 6X معرفی شد.

به گفته‌ی بنیامین دارمی، Honor 6X یک گوشی میان‌رده استراتژیک است و جزو گوشی‌هایی به شمار می‌رود که قیمت مناسبی دارد. از آنجا که بخش بزرگی از جامعه به دنبال چنین گوشی‌هایی هستند، در عین قیمت مناسب، ویژگی‌ها و امکانات فوق‌العاده‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

هواوی در این گوشی از دوربین دوگانه استفاده کرده است. کاربرد دوربین دوگانه از سال گذشته در میان گوشی‌های هوشمند رواج یافته است و این امکان را فراهم می‌کند که کاربران عکس‌های باکیفت‌تری از لحظه به لحظه‌ زندگی خود به ثبت برسانند.

در واقع آنر 6X  نخستین گوشی هوشمند در رده‌‌ میانی بازار است که از دوربین دوگانه بهره می‌برد. وظیفه‌ دوربین دوم آنر 6 ایکس، صرفا ثبت اطلاعات عمق تصویر است. بنابراین با تغییر دیافراگم می‌‌توان در تصاویر سایه روشن و عمق میدان ایجاد کرد در حالی که اجازه جذب نور بیشتر به دوربین داده نمی‌شود.

نتیجه نهایی تصویری با‌کیفیت است که چیزی فراتر از انتظار از یک گوشی میان‌رده را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

صفحه نمایش گوشی سایز استاندارد ۵.۵ اینچی با وضوحی عالی دارد که تصاویر را با کیفیت قابل قبولی به نمایش درمی‌آورد.

پردازنده آنر 6X که قلب تپنده این گوشی است از پس بازی‌ها و اجرای برنامه‌های مختلف برمی‌آید.

در نهایت نگران حافظه داخلی و ذخیره اطلاعات‌تان نباشید؛ هواوی برای این گوشی دو رم ۳ و ۴ گیگابایتی و حافظه‌های ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی در نظر گرفته است.

این گوشی در رنگ‌های آبی، خاکستری، نقره‌ای، طلایی و رزگلد در سه مدل مختلف با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ داخلی، ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ داخلی و ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ داخلی در اختیار کاربران قرار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز