خبرگزاری کار ایران

هم آهنگ اپلیکیشن برگزیده نهمین جشنواره وب وموبایل ایران شد

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۵۰۵

دراختتامیه نهمین جشنواره وب وموبایل ایران هم آهنگ به عنوان بهترین اپلیکیشن بخش سرگرمی شناخته شد.

به گزارش ایلنا،نهمین جشنواره وب وموبایل ایران ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ با حضور  سایت ها واپلیکیشن های معروفی چون  تیوال ، موزیک ما ،میکروفون و... در پژوهشکده هنر در حالی برگزار شد که  در بخش سرگرمی تندیس بهترین اپلیکیشن به هم اهنگ اهدا شد .

هم آهنگ یک سال است که به طور جدی فعالیت های خود را به صورت استریم با رعایت حقوق صاحبان آثار و خوانندگان دنبال می کند. در حقیقت افراد با داشتن اپلیکشن هم‌آهنگ نیازی به خرید تک‌ تک آلبوم‌ها یا دانلود غیرقانونی آن‌ها ندارند؛ بلکه کافی است که یک حق اشتراک ماهیانه پرداخت کنند و بدون محدودیت به همه آهنگ‌ها و آلبوم‌هایی که هر روز به بازار عرضه می‌شود گوش کنند و موزیک‌هایی را که دوست دارند می‌توانند آفلاین کنند تا بدون اینترنت هم بتوانند آن‌ها را بشنوند.

هم‌آهنگ مجوزهای قانونی در ایران دارد و همچنین  به خوانندگان و صاحبان آثار بر اساس تعداد پخش آهنگ آنها در اپلیکیشن پول پرداخت می‌کند.

ویژگی‌های مختص این اپلیکیشن رادیو هم‌آهنگ ؛ پادکست و میکس‌های هفتگی هم‌‌آهنگ، امکان ایجاد پلی‌لیست‌های شخصی ، امکان گوش‌کردن به موسیقی بدون اتصال به اینترنت ، امکان لایک و اشتراک‌گذاری موسیقی ، سرگرمی مثل لباهنگ و... است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز