خبرگزاری کار ایران

خرید از فروشگاه های آنلاین صرف جویی در وقت و هزینه

یک کارشناس حوزه تجارت الکترونیک با بیان اینکه فروش اینترنتی هم اکنون بخش عمده ای از فروش کالا را به خود اختصاص داده است گفت: در سال های اخیر کسب و کارهای اینترنتی در کشور رشد خوبی داشته و روزانه هزاران نفر بدون متحمل شدن هزینه رفت و آمد و حضور در ترافیک کالاهای مورد نیاز خود را تامین می کنند.

به گزارش ایلنا، مهدی عادلی با بیان اینکه یکی از مزایای مهم خرید اینترنتی قدرت بالای انتخاب در میان طیف گسترده ای از کالاهاست افزود: خریداران به جای آنکه محدود به چند خرده فروشی شوند می توانند کالاهای متنوع و متعددی را از فروشگاه های اینترنتی تهیه کنند.

وی با بیان اینکه این ویژگی می تواند پیداکردن کالاهای نایاب و غیرمعمول را ساده تر کند تصریح کرد: این سیستم فروش، رقابت بین فروشندگان کالاهای استاندارد با قیمت مناسب افزایش می دهد چرا که خریداران می توانند از بین تنوع کالاها بهترین را از لحاظ کیفیت و قیمت انتخاب کنند.

مدیر عامل فروشگاه اینترنتی ایسرا ادامه داد: فروش اینترنتی به خریداران این امکان را می دهد که براحتی چندین کالا را در کنار هم مقایسه کنند و حتی در صفحه مانیتور خود به طور همزمان به چند کالا در کنار فهرستی از مشخصات هرکدام نگاه کنند. این کار بسیار ساده تر از آن است که مشخصات یک کالا را هنگام خرید کالای دیگر به خاطر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه فروشگاه های اینترنتی می تواند به خریداران اطلاعات ارزشمندی درباره کیفیت کالا یا خدمات مشتریان ارائه دهد گفت: روزانه میلیون ها نفر در دنیا خرید آنلاین انجام می دهند که از طریق تبلیغات اینترنتی به آن می رسند، این عملکرد ساده تر از آن است که برای جستجوی کالا بدنبال فروشگاهی خاص در مکان جغرافیایی خاص باشند.

مهدی عادلی افزود: با توجه به اینکه فروشگاههای آنلاین هزینه های سربار نیروهای مازاد و فضا را ندارند، می توانند  قیمت کالا را نسبت به فروشگاههای فیزیکی پایین تر عرضه نمایند.همچنین از سوی دیگر خریداران هزینه های مازاد رفت و آمد را نداشته و در وقت آنها نیز صرفه جویی می شود.

کد خبر : ۴۴۵۵۳۸