خبرگزاری کار ایران

3 ویژگی مهم آیفون 13 پرو مکس که علاقمندان به تکنولوژی را هیجان زده می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۸۶۴

می‌دانیم که چندی پیش، گوشی‌های جدید اپل برای امسال معرفی شده‌اند. سری ۱۳ ام آیفون، امسال با همان ترکیب سال گذشته روانه بازار شده است و علاقه‌مندان می‌توانند طیف رنگی متنوع آن را بسته به سلیقه خودشان خریداری کنند.

این‌بار این امکان برای شما فراهم شده است که آیفون ۱۳ را در مدل‌های مختلف، همراه با ویژگی‌های بهینه‌سازی شده دریافت کرده و چندین سال از آن‌ها استفاده کنید.

می‌دانید که گوشی‌های آیفون پشتیبانی طولانی مدتی از نسخه‌های جدید سیستم‌عامل iOS دارند و شما نیز می‌توانید به این اکونومی وارد شوید. حال ما قصد داریم که به سه ویژگی مهم آیفون ۱۳ پرو مکس بپردازیم که یقینا شما را مجاب به خرید این نسخه خواهد کرد.

صفحه نمایش بزرگ‌تر همراه با فناوری ProMotion

می‌دانید که صفحه نمایش ۶.۷ اینچی آیفون ۱۳ پرو مکس از همه مدل‌های این سری بزرگ‌تر است و همین مورد، تماشای محتواهای رسانه‌ای و تجربه‌ بازی را در آن بهینه‌تر می‌کند. خرید آیفون 13 پرو مکس سبب می‌شود که بتوانید از قابلیت پروموشن در این صفحه نمایش هم بهره برده از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی برای عملکرد روان‌تر انیمیشن‌ها و اسکرول‌ بهتر استفاده کنید.

3 ویژگی مهم آیفون 13 پرو مکس که علاقمندان به تکنولوژی را هیجان زده می‌کند

قیمت iphone 13 pro max از همه مدل‌های دیگر بالاتر است و می‌توانید از مدل ۱۲۸ گیگابایتی که ۱۰۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده است، شروع کرده و به نسخه‌های بالاتر و حتی یک ترابایتی هم برسید. قیمت آیفون 13 پرو مکس ارزش پرداخت بالایی دارد و حتی دارندگان نسخه سال گذشته هم می‌توانند از این ارزش خرید بالا بهره ببرند. فراموش نکنید که این مدل بهترین و گران‌ترین گوشی سری است و همه امکانات برتر آیفون در آن جای گرفته است. صفحه نمایش آن دارای فناوری ناچ کوچک‌تری است و می‌توانید بار دیگر از فیس آی دی برای باز کردن قفل گوشی استفاده کنید.

باتری بزر‌گ‌تر برای ماندگاری بالاتر

باتری این گوشی هم نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد بزرگ‌تر شده است و این موضوع، ۲.۵ ساعت عمر بیشتری را به آن اعطا می‌کند. در تست‌های ما، حتی با سطح افزایش زیاد، می‌توانید بیش از یک روز از این محصول استفاده کنید. اندازه بزرگ‌تر، مهم‌ترین عامل در افزایش ماندگاری بوده است و در کنار آن، می‌توانیم به گزینه‌های صرفه جویی در مصرف انرژی بیشتر تراشه جدید و همچنین صفحه نمایش پروموشن هم اشاره کنیم که مصرف را کاملا کنترل کرده و اجازه نمی‌دهد که نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی، همواره روشن بوده و باتری را بیشتر مصرف کند.

البته این فناوری 5G بهینه‌سازی شده هم تاثیر بسزایی در مصرف حساب‌ شده‌تر باتری دارد و شما همچنان می‌توانید روی خرید آیفون 13 پرو مکس به بهترین شکل ممکن حساب باز کنید. این گوشی این‌بار عملکرد باتری را همراستا با عملکرد عالی گوشی‌های اندرویدی قرار داده است و می‌توانید بدون مشکل از آن بهره ببرید.

3 ویژگی مهم آیفون 13 پرو مکس که علاقمندان به تکنولوژی را هیجان زده می‌کند

عملکرد عالی تراشه A15

تراشه A15 امسال علیرغم اینکه با همان فناوری ۵ نانومتری طراحی شده است، اما تعداد ترانزیستورهای بیشتری نسبت به سال گذشته دارد و عملکردی شگرف مخصوصا نسبت به بهترین تراشه گوشی‌های اندرویدی، یعنی اسنپ دراگون دارد. این تراشه نسبت به A14 سال گذشته هم بهبود در عملکرد دارد و پردازنده گرافیکی آن نسبت به مدل‌های استاندارد آیفون ۱۳، یک هسته بیشتر دارد. این موضوع سبب می‌شود که هنگام تجربه بازی، شرایط بهتری را تجربه کرده و به‌عنوان یک گیمر حرفه‌ای، از این گوشی استفاده کنید.

پردازنده مرکزی این گوشی توانایی اجرای بدون لگ و مشکل برنامه‌ها و بازی‌ها را دارد و بیشترین سرعت را هنگام رندر یک فیلم 4K با برنامه‌های مختلف به شما خواهد داد. اپل همیشه در زمینه طراحی تراشه گوشی سرآمد همه شرکت‌ها بوده است و توانسته است که این عملکرد را امسال با فاصله بیشتری نسبت به گوشی‌های اندرویدی و محصولات رقیب حفظ کند.

بازرگانی سیب، امکان خرید اقساطی گوشی‌های آیفون ۱۳ را همراه با تمام مد‌ل‌های حافظه ذخیره‌سازی و طیف رنگی در اختیار شما قرار داده است. می‌توانید قیمت آیفون 13 را در مدل‌های مختلف بررسی کرده و یک گزینه عالی برای خود برگزینید. قیمت iphone 13 pro  در مدل‌های مختلف و رنگ‌های جالب‌تر در اختیار شما قرار دارد و تنها با پرداخت ۴۰ درصد مبلغ کل، می‌توانید صاحب آن شده و مابقی پول را نیز به‌صورت اقساطی و در بازه زمانی ۳ الی ۱۲ ماه پرداخت کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز