خبرگزاری کار ایران

تحول در "اینشورتک" کشور با همکاری بیمه تجارت نو و ایران کیش

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۱۵۶

در بیمه موبایل امکان تایید سلامت دستگاه ها به صورت آنلاین فراهم شده است .پات لایف در بستر خود تمام جوانب را دیده است.

محصول شارژ بیمه و بیمه موبایل بیمه تجارت نو با همکاری ایران کیش و پات لایف رونمایی شد. خرید این سرویس ها از این پس از طریق USSD ایران کیش و تا چندروزدیگر از طریق اپلیکیشن پات لایف میسر است. فرصتی دست داد تا با دکتر نیما نوراللهی مدیرعامل بیمه تجارت نو دراینباره به گفتگو بنشینیم و از آینده محصولات درحوزه همکاری های با ایران کیش بپرسیم .

* جناب نوراللهی ! آنچه که اخیرا تحت عنوان شارژ بیمه و بیمه موبایل تجارت نو روی بسترهای ایران کیش شکل گرفته چه امکانی را برای مردم فراهم می کند؟
 
رونمایی از محصول فروش آنلاین بیمه نامه موبایل یکی از سختی های صدور بیمه نامه برای تجهیزات الکترونیکی که صحت و سقم این تجهیزات از لحاظ سلامت بود را حل می کند.  نرم افزاری که اخیرا رونمایی شد این امکان را به مشتریان ما و خریداران و متقاضیان این بیمه نامه میدهد که در کوتاهترین زمان ممکن و بدون اینکه به جایی مراجعه کنند تا دستگاه الکترونیکی خودشان را برای تایید سلامت نشان دهند، از طریق خود دستگاه و به صورت آنلاین این تایید سلامت انجام شود. این حرکت، حرکت نو و جدیدی در صنعت بیمه کشور است که با همکاری شرکت ایران کیش به وجود آمد.موضوع بعدی بحث فروش بیمه نامه در بستر سوپر اپلیکیشن "پات لایف" ایران کیش بوده است . امروز سرمایه گذاری در زمینه فناوری های بیمه مخصوصا در حوزه کانال های توزیع رو به رشد است. ازاین رو در این اتفاق هم یک سرمایه گذاری برنامه ریزی شده با اتفاق نظر و همکاری دو مجموعه ایران کیش و بیمه تجارت نو به عنوان دو شرکت بزرگ در مجموعه بانک تجارت صوت گرفته است.

* بیشتر خرید بیمه نامه های فعلی دراین همکاری شامل چه نوع بیمه هایی می شود ؟

در حال حاضر بیشتر، بیمه نامه های خودروست اما این تازه آغاز کار است و امیدواریم بتوانیم تمام بیمه نامه ها و قابلیت خرید آن را در این اپلیکیشن ایجاد کنیم .

* غیر از اپلیکیشین پات لایف یا کد ussd قرار است از بسترهای دیگر ایران کیش نیز استفاده شود؟

قطعا همین طور است. همانطور که گفتم دراین زمینه فعلا در شروع کار هستیم . به عنوان یک الزام برای بقا در صنعت بیمه ضروری می دانیم که این بستر توسعه پیدا کند و با توجه به اینکه ایران کیش هم به عنوان یک همکار خوب در کنار ماست و همچنین سهامداران هر دو مجموعه بانک تجارت است این همکاری ها توسعه میابد.  ارتباطات ما و تیم تخصصی لازم شکل گرفته،  نگاه ها به سمت و سوی توسعه  "اینشور تک" در قالب همین بسترهای ایران کیش از جمله پات لایف است .

* چه تضمینی است که مردم از محصولات شارژ بیمه و بیمه موبایل شما استقبال کنند؟

خود محصول و خدمت یک راهکار عملی است که مردم در صورتی که از آن اطلاع داشته باشند از آن استقبال هم می کنند. اما استقبال مناسب نیاز به بازاریابی مناسب نیز دارد.

در وهله اول وقتی یک اپلکیشین می تواند تعداد تراکنش های بالا و استقبال مردم را داشته باشد که ماهیت خوشایند کاربری آن اثبات شود اینکه محصول بتواند تجربه مناسبی را برای مشتریان ایجاد کند بسیار مهم است. ما فکر می کنیم این تجربه موفق دراین محصول و اپلیکیشن پات لایف وجود دارد، موضوع بعدی بحث بازاریابی است که هر دو شرکت باید روی آن تمرکز داشته باشند.

*خود شما اپلیکیشن پات لایف را چگونه ارزیابی می کنید؟

اپلیکیشن پات لایف تلاش داشته در بستر خود تمام جوانب را ببیند. یک اکوسیستم فراگیر برای انجام و در برگرفتن بخش های مختلف زندگی است. اما همان طور که در سوال پیشین گفتم باید در راستای بازاریابی و شناساندن این اپلیکیشن به مردم تمرکز ویژه ای وجود داشته باشد.

*به هرروی اپلیکیشن های زیادی دربازار وجود دارد آنچه که پات لایف را دراین میان متمایز می کند از دیدگاهتان چیست؟

پات لایف در حال تعریف سرویس های مختلف در بستر خود است. هرچه این اپلیکیشن گسترده تر باشد و سرویس های بیشتری روی این اپلیکیشن تعریف شود، در دسترس تر بوده و تجربه خوشایندی برای مشتریان به وجود بیاورد، به عنوان مزیت های رقابتی آن محسوب می شود.

آینده همکاری ایران کیش و بیمه تجارت نو چگونه خواهد بود؟

ایران کیش و بیمه تجارت نو دو برادر در یک مجموعه هستند و قطعا همکاری های توام با بهره گیری از نو آوری، بیشتر از آن چیزی که امروز شاهدیم خواهد بود و جنبه های متفاوت تری را از همکاری در آینده می‌بینیم.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز