خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می‌دهد:

واکاوی دو اپلیکیشن "همراه من" و "اوانو" و پویش تابستانی آنها با جوایز میلیاردی!

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۹۶۲

اکوسیستم دیجیتال کشور روز بروز در حال توسعه و تکامل است؛ بر این اساس و در راستای غنابخشی هر چه بیشتر به این محیط دو اپلیکیشن "همراه من" و "اوانو" اقدام به برگزاری جشنواره ای میلیاردی با جوایز هفتگی کرده اند و مشترکان تلفن همراه را به مشارکت در این پویش بزرگ فراخوانده اند.

به گزارش ایلنا ، همراه اول که نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور است و به نسبت «گستردگی پوشش جغرافیایی» و «در اختیار داشتن بالاترین رکورد سرعت اینترنت ایران»، یک اپراتور پیشرو به شمار می‌رود، اقدام به برگزاری جشنواره ای تابستانی با جوایزی جذاب برای تمامی مشترکان خود کرده است.

معرفی اپلیکیشن های "همراه من" و "اوانو"

برای مشارکت در این جشنواره تابستانی، باید با اپلیکیشن های «همراه من» و «اوانو» آشنا باشید و آنها را روی گوشی خود نصب کنید.

این دو اپلیکیشن جزو مهم ترین سکوهای دیجیتال همراه اول هستند؛ اپلیکیشن "همراه من" در واقع اپلیکیشن رسمی همراه اول بوده و جامع ترین سامانه خدمات مربوط به همراه اول است.

اپلیکیشن جامع "اوانو" هم که یکی از پلتفرم های دیجیتال جدید همراه اول است خدمات متنوعی نظیر خدمات فروشگاهی، مالی و اپراتوری را به کاربران خود ارائه می کند. 

یکی از موضوعات حائز اهمیت برای مشترکان این دو اپلیکیشن، وجود کیف پول مشترک بین آنهاست که به آسانی امکان بهره مند شدن از خدمات آنها را میسر می سازد.

چرا همراه من؟

تمام خدماتی که همراه اول به مشترکان خود ارائه می دهد در اپلیکیشن همراه من گرد هم آمده اند. از این رو نیازی نیست از این به بعد کدهای دستوری را حفظ کنید یا دنبال آ‌نها بگردید. 

با همراه من، فعالسازی خدمات و بسته ها، سریع و راحت انجام می شود. محیط کاربری ساده و پیشرفته این اپلیکیشن، نیاز تمام کاربران را برطرف می کند. 

در نسخه جدید همراه من، دسترسی به این قابلیت ها راحت تر شده است و با استفاده از کیف پول، می توانید عملیات پرداخت قبض، خرید شارژ و بسته های مختلف را راحت تر انجام دهید. در همراه من می توانید از بسته های ترکیبی، بسته های ویژه همراهی و خدمات متعدد دیگر بهره ببرید.

اوانو دقیقا چه کاری می‌کند؟

دنیای دیجیتال، روز به روز در حال رشد و گسترش است. در این دنیای بی پایان، فرایندهای بسیاری در جریان است که همگی شکل دهنده و سازنده تصمیم ها و فعالیت های کاربران هستند. 

متخصصان و فعالان دیجیتال در سرتاسر دنیا در تلاش هستند تا این فرایندها را ساده تر، کاربردی تر و سریع تر سازند. 

از جمله این تلاش ها، ساخت سوپراپلیکیشن های کاربردی با خدمات گوناگون برای پوشش نیازهای روزمره کاربران است. سوپر اپلیکیشن «اوانو» با ارائه مجموعه ای کامل و هدفمند از سرویس های کارآمد و پرتقاضای روز، برای پاسخگویی به نیازهای کاربران ساخته شده است. 

در این اپلیکیشن، تلاش شده است تا فرایندهای خرید، پرداخت قبض، انتقال وجه و چندین سرویس ضروری دیگر، ساده تر، کارآمدتر از پیش در اختیار کاربران قرار بگیرد. به زعم همراه اول، هدف از ساخت و عرضه اوانو، برداشتن گام‌هایی محکم و استوار برای تقویت و بهبود صنعت دیجیتال این مرز و بوم بوده است.

جوایز تابستانه «همراه من» و «اوانو»

 در تابستان 1400 تمامی مشترکان همراه اول که دارای گوشی هوشمند هستند می توانند با نصب و استفاده از اپلیکیشن های همراه من و اوانو در قرعه کشی هفتگی 1 میلیارد ریال کمک هزینه خرید ادوات دیجیتال شرکت نمایند. این طرح از 19 تیر 1400 آغاز خواهد شد و تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت. با نصب اپلیکیشن های همراه من و اوانو علاوه بر شرکت در قرعه کشی از امکانات بی نظیر آنها بهره خواهید برد.

هر هفته 1 میلیارد ریال جایزه نقدی

قرعه کشی ها بصورت هفتگی و منظم بین تمام کسانی که هر دو اپلیکیشن را نصب کرده و از آنها استفاده کرده باشند انجام خواهد شد و 2 نفر برنده جوایز 200 میلیون ریالی کمک هزینه خرید لپ تاپ، 4 نفر برنده جوایز 100 میلیون ریالی کمک هزینه خرید گوشی هوشمند و 10 نفر برنده جوایز 20 میلیون ریالی کمک هزینه خرید ساعت هوشمند خواهند شد. به این ترتیب هر هفته 16 نفر برنده خواهند شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز