خبرگزاری کار ایران

برگزاری بیست و نهمین کنفرانس مهندسی برق ایران با مشارکت و حمایت رایتل

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۳۴۳

شرکت خدمات ارتباطی رایتل به منظور مشارکت در توسعه دانش و فناوریهای همگام با خدمات ارتباطی از بیست ‌و نهمین کنفرانس مهندسی برق ایران حمایت می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی رایتل ، این کنفرانس در محورهای الکترونیک، قدرت، کنترل، مخابرات، کامپیوتر و مهندسی پزشکی، توسط انجمن علوم مهندسی برق ایران و دبیرخانه دائمی کنفرانس در دانشگاه امیرکبیر، از ۲۸ تا ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به صورت آنلاین و نیمه‌حضوری برگزار می‌شود.

در این کنفرانس که با هدف گسترش دانش فنی در گرایش‌های مختلف مهندسی برق، از طریق ایجاد محیطی جهت تبادل نظر علمی و تخصصی، ارایه آخرین یافته‌های تحقیقاتی و همچنین تشویق پژوهشگران، برنامه‌ریزی شده ‌است، برنامه‌های جنبی شامل دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت، میزگرد تخصصی و نمایشگاه تجهیزات مهندسی برق نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت آنلاین و نیمه‌حضوری انجام می‌شود.

یاسر رضاخواه مدیرعامل رایتل، پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت، ساعت ۱۶ تا ۱۸ در اختتامیه این کنفرانس، سخنرانی می‌کند.

اطلاعات بیشتر درباره بیست و نهمین کنفرانس مهندسی برق ایران در وب‌سایت این کنفرانس به نشانی  iceeconf.ir در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز