خبرگزاری کار ایران

کاشت ۱۲ هزار و ۶۰۰ نهال از سوی ایرانسل در فارس و لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۸۲۶۱

ایرانسل در راستای اهداف توسعۀ پایدار و با همکاری بنیاد علوی و گروه‌های مردمی، ۱۲ هزار و ۶۰۰ اصله نهال مثمر را در استان‌های فارس و لرستان کاشت.

به گزارش ایلنا، این اپراتور در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها و در راستای اهداف مسؤولیت اجتماعی و با همکاری بنیاد علوی، در آستانۀ بهار ۱۴۰۰، ۱۲ هزار و ۶۰۰ اصله نهال به کشاورزان و باغداران مناطق دهبید استان فارس و کوهدشت استان لرستان اهدا کرد.

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، همگام با تولد طبیعت و در آستانۀ بهار ۱۴۰۰، با همکاری بنیاد علوی، ۱۲ هزار و ۶۰۰ اصله نهال مثمر، در مناطقی از استان‌های فارس و لرستان، در اختیار کشاورزان منطقه قرارداد تا علاوه بر نتایج مستمر توسعۀ‌پایدار و حفظ خاک، به اقتصاد و معیشت خانوارها نیز کمک کرده باشد.

این پروژه با همکاری جهاد کشاورزی و گروه‌های جهادی در مناطق دهبید استان فارس و کوهدشت استان لرستان، با تضمین نگهداری و به ثمر رسیدن نهال‌ها انجام شده است و در طی آن، نهال‌هایی از جمله گردو، بادام، آلو، زردآلو، پسته‌کوهی و… در اختیار کشاورزان و باغداران قرار گرفته است. روند اجرایی این پروژۀ بزرگ طبیعی، از جمله مراحل اهدا و کاشت نهال‌های اهدایی از سوی ایرانسل، همچنان ادامه خواهد داشت.

ایرانسل همچنین در راستای اهداف مسؤولیت اجتماعی، ۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ و همزمان با روز جهانی زمین، با هدف «مصرف کمتر پلاستیک»، «تولید زباله کمتر» و «مصرف بهینه انرژی‌های تجدید ناپذیر» که منجر به «زمین پاک»، «طبیعتی سالم» و «آینده‌ای روشن» می‌شود، همکاری مشترکی را با سازمان حفاظت محیط‌زیست آغاز کرده است. این همکاری در نخستین گام، با پیگیری اهداف آموزشی، ترویجی و فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی بر بسترهای آمادۀ اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران آغاز شده است و در ادامه نیز فعالیت‌های دیگری را در بر خواهد گرفت.

ایرانسل پیش از این نیز با هدف حفاظت از محیط زیست، از اسفندماه ۱۳۹۶، پروژۀ مشارکتی درختکاری را با سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور آغاز کرده و همچنین علاوه بر برگزاری کمپین «حذف قبض کاغذی» در سال ۱۳۹۶، پروژه کاشت و نگهداری ۱۵هزار اصله نهال در فاصله سال ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۹ را با موفقیت ۹۵ درصد به اتمام رسانده و به سازمان منابع طبیعی تحویل داده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز